V
vieras
Vieras
Vai onko 30 pv ennen normiaika, ja 50 pv ennen pääsee vain lääkärin luvalla? Vai miten? Vanhempainvapaahan loppuu sitten vastaavasti aikaisemmin, jos jää aikaisemmin äitiyslomallekin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marraskuu08:Mulla tuli tuosta sellainen kysymys mieleen, et miten tuo jääminen äitiyslomalle lasketaan? Otetaanko mukaan vain arkipäivät...kelan sivujen kautta en pääse katsomaan koneeltani.
Mä ainakin jään 30 päivää ennen laskettua ja jos, tulee ongelmia haen toki saikkua.
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:Alkuperäinen kirjoittaja Marraskuu08:Mulla tuli tuosta sellainen kysymys mieleen, et miten tuo jääminen äitiyslomalle lasketaan? Otetaanko mukaan vain arkipäivät...kelan sivujen kautta en pääse katsomaan koneeltani.
Mä ainakin jään 30 päivää ennen laskettua ja jos, tulee ongelmia haen toki saikkua.
arkipäivät ja lauantait
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:mä jäin 50pvä ennen ja rahallisista syistä. mulle ei myönnetty sairaslomaa,kiitos lääkäreille..