P
Pähkäilijä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja älynväläys:toivon todella että et näillä main. mutta eipä niitä päätöksiä tehdäkään näistä asioista kuin eduskunnassa. mutta jos saan kysyä, niin montako lasta sulla on ja kuinka paljon olet niitä hoitanut?Alkuperäinen kirjoittaja Pähkäilijä:Alkuperäinen kirjoittaja älynväläys:Alkuperäinen kirjoittaja Pähkäilijä:Alkuperäinen kirjoittaja älynväläys:Alkuperäinen kirjoittaja Pähkäilijä:Alkuperäinen kirjoittaja älynväläys:Alkuperäinen kirjoittaja Pähkäilijä:Olen yhtä kaunis, kuin Albert Einstein
se selittää kaiken!
Ja lisään vielä, että ajatus on yhtä kirkasta.
tätä en kyllä usko kaiken edellisen perusteella.
En voi ilman tarkempia tutkimuksia väittää, että olet ollut liian kauan lapsen kanssa kotona ja ajatusmailmasi on rajoittunutta ja työntekoa vieroksuvaa.
niinpä, mutta minä voin ajatustesi perusteella sanoa, ettei sulla ole tarpeeksi kokemusta tosielämästä lasten kanssa. mutta onnea ja menestystä sulle silti elämääsi. ehkä kohtaat sen oikein kun ostat vitosella.
Mutta sinulle voin sanoa, että olen kotikunnassani kasvatus ja opetuslautakunnan jäsen ja kaupunginvaltuutettu.
Minulla on neljä lasta kolmen eri äidin kanssa ja kaksi lapsistani asuu suomessa