Äitiyspäivärahasta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rytkäätys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos se säilyy niin se otetaan tietenkin huomioon eli sillon sun äippäraha laskettaneen ton 1900 mukaan mutta niillä on niin kummia juttuja ettei niistä tiedä kyllä yhtään mitä ne keksii. Mulla on äippäraha 20 000 noin 50e päivä eli sulle tulisi varmaankin likemmäs 60e ja siihen alkuun se isompi 30 pv.
 

Yhteistyössä