V
Vähän nyt realismia
Vieras
Pitääkö meidän antaa sulle nyt kaikki valmiina?
Jos et voi opiskella - älä opiskele.
Jos sä halua opiskella, tee se sen puitteissa mihin pystyt.
Jos mikään neuvo ei kelpaa... Mitä sä haluat meistä?
Jos mä oon töissä kun opiskelen - se on huono, kun sä et saa töitä, mutta ei voi elää opintotuella, eikä saa lainaa.. Eikä voi muuttaa.. Eikä voi matkustaa 90km päähän kouluunkaan, mutta sitä ei voi suorittaa etänä, eikä mieskään voi etsiä toista työtä, etkä sä halua tehdä sitä, etkä tätä..
MITÄ SÄ HALUAT MEISTÄ?![]()
Kysyinkö mä vastauksia omaan elämääni missään kohtaa? Aivan, en kysynyt. Mä kerroin vain todellisuutta. Todellisuutta jota sä et näytä tajuavan.
Äläkä vääristele mun sanoja. Mä en kirjoittanut ettenkö voisi käydä koulussa 90km:n päässä. Mä kirjoitin, että opiskelu noin kaukana ja samalla töiden tekeminen ei onnistu. Enkä kirjoittanut mitään myöskään siitä voiko opiskeluja suorittaa etänä. Opettele lukemaan.
Eikä todellakaan kannata tänä päivänä vaihtaa suht hyvää työtä toiseen työhön noin vain, varsinkin kun miehellä ollut vakipaikka jo 20 vuotta. Eikä niitä töitä niin vain saada jostakin, miten joku nykypäivänä edes kuvittelee tuollaista.
Äläkä väitä mitään musta mitä en muka voi tehdä. Sä vedät nyt aivan kummallisia johtopäätöksiä. Olet todella ärsyttävä ja itseään täynnä oleva ihminen joka kuvittelee tietävänsä kaiken. Kuvottavaa.