astrolabe Aktiivinen jäsen 19.09.2011 19 675 0 36 Tellus 06.06.2013 #1 Ostin kirpparilta sellaset röyhelöt ensisänkyyn, mutta pakkaus kai suurentunut, sillä tuo röyhelö ei mahdu. Millä hakusanalla vois nettikaupoista löytää tai missä tiedätte myytävän? Helsingin keskustan liikkeistä ei ole löytynyt.
Ostin kirpparilta sellaset röyhelöt ensisänkyyn, mutta pakkaus kai suurentunut, sillä tuo röyhelö ei mahdu. Millä hakusanalla vois nettikaupoista löytää tai missä tiedätte myytävän? Helsingin keskustan liikkeistä ei ole löytynyt.
HopeaToffee Tunnettu jäsen 04.08.2012 21 340 6 402 113 06.06.2013 #2 Itse ostin Pupujussikoiden setin. On nettikauppa ja Krunikassa oma liike. En ole varma, onko riittävästi röyhelöitä, mutta oli nätit tekstiilit. Äitiyspakkauksen reunapehmuste - pupujussikat.fi Näyttäisi olevan muillakin Lastentarvike Baby Style Oy Lastens Tai sitten tekee itse Viimeksi muokattu: 06.06.2013
Itse ostin Pupujussikoiden setin. On nettikauppa ja Krunikassa oma liike. En ole varma, onko riittävästi röyhelöitä, mutta oli nätit tekstiilit. Äitiyspakkauksen reunapehmuste - pupujussikat.fi Näyttäisi olevan muillakin Lastentarvike Baby Style Oy Lastens Tai sitten tekee itse