Äitiyspakkaukseen vain kestovaippoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Malviina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehtii ne kertikset ostaa kaupastakin. Minun mielestä ne vie vain tilaa esim. vaatteilta. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Lammas:
Kestovaipat vie myös tilaa vaatteilta niiltä perheiltä, jotka ei halua niitä käyttää.

No jospas kampanjointi saisi mielipiteen muuttumaan. Itselle se ainakin puri. :whistle:

Kestovaipat vie myös tilaa vaatteilta niiltä perheiltä, jotka ei halua niitä käyttää.

Sama koskee niitä kertisPAKETTEJA, joita siellä tähän asti on ollut. Muutama kymmenen vaippa, joilla ei käyttöä...
Mun mielestä niitä vaippoja pitäisi olla siellä yhtä paljon, esim. neljä kertistä plus neljä kestoa, tai sitten ei mitään vaippoja yhtään kappaletta.

Ja muuten, muistaakseni tuo juttu ei ole vielä varma, sillä tarjouskilpailun valitusaika on vielä menossa.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:

Sama koskee niitä kertisPAKETTEJA, joita siellä tähän asti on ollut. Muutama kymmenen vaippaa, joilla ei käyttöä...
Mun mielestä niitä vaippoja pitäisi olla siellä yhtä paljon, esim. neljä kertistä plus neljä kestoa, tai sitten ei mitään vaippoja yhtään kappaletta.

Ja muuten, muistaakseni tuo juttu ei ole vielä varma, sillä tarjouskilpailun valitusaika on vielä menossa.

Peesi tähän. Tasapuolista sen olla pitää. :D

Ihan ok mun puolesta, vaikkei meillä kestoillakaan. Mutta niitä kertisnäytteitä tulee kyllä postissakin, sairaalasta saa jne joten kyllä niitä aina jostain kertyy.

No ne perheet voi sitten vaihtoehtoisesti ottaa pakkauksen rahana =)
Musta on hienoa että vihdoin otetaan äityspakkauksella kantaa ilmastonmuutokseen. Kyseessä kun on kuitenkin meidän kaikkien yhteisen maapallon tulevaisuus.

Yhteistyössä