äitiyspakkauksesta...

25.07.2008
987
1
16
tuli täs mieleen et te joilla enemmän kuin 1 lapsi niin oletteko ottaneet uuden äitiyspakkauksen jokaiselle uudelle tulokkaalle? ja perusteluja miksi tai miksi ei. kiitos

mä otin vaan ekalle, toka synty 1v ja 4kk ekan jälkeen niin en tarvinnu uutta ja jos kolmas tulis nyt niin en varmaan ottais koska mulla on 6 jätesäkillistä vauvanvaatteita. toisaalta ei sil rahallakan paljon saa mut maksaa sillä sairaalalaskun =)

Otin kaikille kolmelle, koska se on ollut niin ihana hakea ja penkoa, ja nuorimmalle meinasin, että toppapuku olis ollu hyvä, kun oli olevinaan pienempää kokoa(eikä sitten ollukaan) :kieh:
Seuraavalle en ota, koska edelliseltäkin lapselta melkein kaikki jäi käyttämättä ja laatu huononee koko ajan. Muovitettu froteekin oli viimeeksi ihan ala-arvoisen huono ja oikein pelottaa käyttää, kun on niin ohut, että siihen vois varmaan tukehtua...

En ottanut toiselle pakkausta juuri siksi kun se olisi ollut turha, kaikki pakkauksen sisällöstä kun jo löytyi valmiina. Rahalle oli enemmän käyttöä, ostin kantoliinaa yms :)

Oon ottanut jokaiselle, koska musta se raha ei vastaa lähellekään pakkauksen arvoa. Tarpeettomia pakkasin aikoinaan kun kerättiin niitä vaatekasseja karjalaan, siellä tuskin rutistaan, kun on rumia/ilmasia vaatteita :kieh:

En ottanut nyt syntyvälle toiselle. Ikäeroa 2,5 v., samaa sukupuolta tulossa ja kaikki pienet vaatteet tallessa. Uusi kaukalo tarvittiin ja sen lisäksi muutaman kestovaipan, unipussin ja seisomalaudan (esikoiselle) olen ostanut avustusrahoilla.

esikoiselle otin ilman muuta, se vaan "kuului ottaa" ja oli aivan ihana penkoa, myös suurin osa tuli ihan käyttöön. =)

Toiselle en ottanut, koska kaikki jäljellä ja hyvin kelpaa vielä. Rahalla oon ostanut kestovaippoja muutaman (kokeiluun) ja muutaman vaatteen, vielä on 100euroa sukanvarressa, niillä saa kaikkee sitten mitä tarttee viel hankkia..

Olen ottanu kaikille neljälle ja otin myös tälle vitoselle.Meidän vauvanvaatteet on kuitenkin ollu jo kuudella lapsella+nyt tämä tuleva (on ollu siskolla lainalla) niin on kiva saada jotain uutta ja haluan säästää lapsille kaikkien makuupussit:)

Esikoiselle otin, ja käytinkin kaikkia vaatteita.
Kuopukselle en ottanut, kun oli esikoisen vaatteet+liuta kavereilta saatuja vauvanvaatteita jo valmiina.
Kolmoselle otan, jos kolmannen muksun vielä tekaisen.

Esikoiselle otin mutta kakkoselle en ottanut. Lapsilla ikäeroa 2,5v ja kaikki tavarat + vaattet on pidetty tallessa. Kolmosta toivotaan ja ikäeroksi kakkoseen tulee taas n. 2,5v, joten pakkaus varmaan otetaan, ettei sentään pelkästään 5v vanhoissa tarvi kulkea.

Yhteistyössä