Äitiyspakkauksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ^sama:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1020360

:o OHHOH!!! Siis just. Olen aika järkyttyny, et nyt kun odotan uudestaan, niin vanhaa ketjua nostetaan, ja säikytellään empaattiset ja ihanat ihmiset henkihieveriin, ett sama olis toistunu... Voi v*ttu, että joillakin aina välähtää... Uskomatonta.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja ^sama:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1020360

:o OHHOH!!! Siis just. Olen aika järkyttyny, et nyt kun odotan uudestaan, niin vanhaa ketjua nostetaan, ja säikytellään empaattiset ja ihanat ihmiset henkihieveriin, ett sama olis toistunu... Voi v*ttu, että joillakin aina välähtää... Uskomatonta.

Älä muuta sano.. :o Mut hei, onnea ja menestystä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Teenu:
Lähetetäänkä äp kaikille samasta paikasta, vai voiko olla paikkakunnasta kiinni, milloin vanhat paketit loppuvat mistäkin jne?

:attn: Minäkin haluan tietää...

No eikös ne lähetetä kaikki ihan samasta paikasta,ei niitä ainkana missään jemmailla.Vanhat loppuun,ja sitten jaetaan uudet.

Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:
Lähetetäänkä äp kaikille samasta paikasta, vai voiko olla paikkakunnasta kiinni, milloin vanhat paketit loppuvat mistäkin jne?

mun mielestäni ne kaikki lähetetään kankaanpäästä..

Oukei. Aina palstalla viisastuu!! :D

mun mielestäni ne kaikki lähetetään kankaanpäästä..

Jep, kaikki kelat tilaa sen samasta paikasta. Siks siinä kestää hetko ennen kuin tulee, vaikka kelasta ois se jo tilattu. :)

Eli siis vanha loppuun ja sit vasta uutta jaetaan, vaikka ois jo uus julkistetukin. Nykymeiningillä kai vähän joka pakkaus vaihtuu yleensä niin, et heinäkuussa syntyvät saa vielä "vanhan".

Taas näitä valittajia pakkauksesta!! Ottakaa rahana jos ei kelpaa ja ostakaa mieleisiänne vaatteita vauvalle!! Eikö pääse näin helpommalla eikä tarvi narista!!

Minä muistelisin että tätä nykyistä pakkausta Kela tilasi pienemmän määrän kuin edellsisiä juuri siksi ettei vaihtuminen venyisi kesään asti. Kelan sanomissa oli asiasta juttua viime vuonna kun pakkaus julkistettiin. Musta se pakkaus on kuitenkin niin nätti että en harmittelisi vaikka saisinkin sen enkä uutta. Ja eipä olisi sitten yhtäaikaa muiden kanssa ne pakkauksen vaatteet käytössä kun muilla ne on jo menneet pieniksi;)

Alkuperäinen kirjoittaja voi jumalauta!!:
Taas näitä valittajia pakkauksesta!! Ottakaa rahana jos ei kelpaa ja ostakaa mieleisiänne vaatteita vauvalle!! Eikö pääse näin helpommalla eikä tarvi narista!!

:laugh: Valittaja? Mä EN valita, en missään lauseessa, vaan pohdin, että vienkö laput kelaan JO NYT vai odotanko vielä. Ja eroja uuden ja vanhan pakkauksen välillä...

elikkä makuupussi oli kuulemma sellainen että vaalea pohja ja vaaleanpunaisia ja vaaleansinisiä hempeän värisiä sydämiä ja haalari oli vaalea/vähän kerman värinen.vaatteitten värejä ei sit muistanutkaan,mutta oli sitä kysynytkin sieltä että kumma kun on vaaleenpunasta kun monet ei sitä väriä pojalle halua..

elikkä makuupussi oli kuulemma sellainen että vaalea pohja ja vaaleanpunaisia ja vaaleansinisiä hempeän värisiä sydämiä ja haalari oli vaalea/vähän kerman värinen.vaatteitten värejä ei sit muistanutkaan,mutta oli sitä kysynytkin sieltä että kumma kun on vaaleenpunasta kun monet ei sitä väriä pojalle halua..

Ok. Kiitti. Tää vahvisti mun mielipiteen. Vien laput kelaan tänään, että ainakin saan sen vanhan. Kiitos sulle taustaselvityksestä! :flower: =)

Alkuperäinen kirjoittaja :'(:
Alkuperäinen kirjoittaja :'(:
Onko kenelläkään tietoa, et minkälainen se uusi äitiyspakkaus tulee olemaan?? Kelan sivuilla on vielä vanhat kuvat, mut mietinkin tässä nyt, et pitäskö jo nyt hakee tuo pakkaus (vanha ), et jos se uus onkin ihan kamalan värinen, ja kamalia kuvia niissä vaatteissa...?

Eiks sulla just syntynyt enkelivauva? Vai muistankoväärin.. :hug:

Keväällä, viime huhtikuussa synty. Nyt odotan uutta vauvaa, toivon mukaan kaikki menee nyt hyvin loppuun asti :heart:

Aaa, okei sori kun utelen.. Tais olla siis joku vanha ketju, tossa viikolla esillä.. Mutta onnea. :heart:

:whistle: Mua koskeva? Tai meidän menetystä koskeva?

Joku oli ihan tahallaan nostanut sun tekemän ketjun kun teidän enkeli syntyi,mutta älä siitä välitä vaan keskitytään tähän pakkaukseen :p

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:

Joku oli ihan tahallaan nostanut sun tekemän ketjun kun teidän enkeli syntyi,mutta älä siitä välitä vaan keskitytään tähän pakkaukseen :p

Joo, jos olisin itse nähny tuon noston, niin olisin kyl vetäny vielä enemmän herneet nenään asiasta. Mutta joo, annan olla asian. Minkäs näille harmaille idiooteille voi...? :headwall:

Yhteistyössä