Äitiyspakkaus 2008 julkaistu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karamelli83 'k'
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan kivoja, vaikka mun mielestä aika värittömiä. Se edellinen oli musta kivempi kun siinä oli paljon vihreetä. Mutta kyllä kelpais! (asun itse ulkomailla enkä saa sit kun tuun raskaaks)

Positiivinen yllätys! Ehdottomasti parempaan suuntaan ollaan menossa! Vihdoinkin KELA tuntuu tajunneen, että kaikki eivät halua vaaleankeltaista tai -vihreää ja nallekuvioita - vaikka toki niitäkin vielä mukaan mahtui. Mielestäni parhaimman näköiset tuotteet olivat mustat (hui!) puolipotkuhousut sekä kelta-oranssi-raidallinen body sekä potkuhousut.

Tää varmasti jakaa mielipiteet aika tarkkaan..

Itse en pitänyt ollenkaan, liian väritön, hajuton ja mauton. Mustaa en laittaisi vauvalle edes hautajaisvieraana.

Toisaalta moni haluaakin että pakkaus on vain peruspuvusto, jota voi itse ryydittää Nallepuh- tai retrovaatteilla makunsa mukaan. Sikäli ymmärrän kyllä. Itse vaan tykkään niistä pupukuoseista ym. tosi paljon :)

Luulin et ne housut oli tuman ruskeet... Kiva pakkaus, kun ei enää niitä 80-luku tyylisiä pikkukuvioisia vaatteita niin paljoo. Ne on niin sekasen näköisiä! Saa jotenkin vauvankin näyttämään "sotkuiselta"

Kyllä ne housut, joita puolipotkareiksi kutsuttiin olivat ruskeat. Nyt kun näin uuden pakkauksen, ottaisin kyllä mieluummin vanhan. Olisin tykäänyt juuri niistä vihreistä vaatteista ja noi keltaiset ei kyllä ilahduta ollenkaan varsinkin kun poikaa odotetaan ja jos yhtään veljeensä tulee, niin on kellertävä myös kutreiltaan.

Makuupussi on ehkä kivempi kuin edellisessä pakkauksessa, mutta muuten vanha oli parempi. Lisäksi kiinnitti huomiota, että useat bodyt näyttivät kovin leveiltä ja lyhyiltä. Meillä on olut melko kapoisia ja pitkäselkäisiä vauvoja ja kun vaipatkin vievät pituutta, niin tuntuvat kovin oudon muotoisilta. Taidan päätyä ottamaan avustuksen rahana, sillä saa kyllä ihan yhtä monta käyttökelpoista tavaraa kuin pakkauksessakin on.

Makuja on monia ja tuskin koskaan pystyttäisiin kokoamaan sellaista pakkausta, joka miellyttäisi kaikkia. Mutta ei pitäisi valittaa, sillä kaikki on ilmaista. Ja jos ei tykkää yhtään, niin ottakaa avustus rahana ja ostakaa sillä mieleisiänne vaatteita. Me suomalaiset olemme kuitenkin onnekkaita, sillä muualla maailmassa odottavat äidit/perheet eivät saa mitään avustuksia.

Itselleni tuli jo melkein tippa linssiin, kun katsoin nuo vaatteet läpi ja ajattelin, että kohta saan pukea meidän rakkaan esikoisen mm. noihin vaatteisiin. On ne niin pieniä... : ) Onnellista odotusta kaikille!

Kyllä äitiyspakkaus on ehdottomasti kehittymässä parempaan suuntaan. 2 viimeistä ovat mielestäni olleet tosi kivoja väritykseltään. Itse en tänä vuonna ottanut kun vauvakamaa jo löytyy mutta esikoisen odottajalle ihan ehdoton! Plussaa 3 kestovaipasta!

tosiaan, on kehittymässä parempaan suuntaan!! 06-pakkaus oli vielä kamala, mutta tämä on tosi kiva..meillä 06-pakkaus ja kaikki jäi käyttämättä =( Nyt tokalle otamme rahana.

Mie kyllä tykkään tuosta vuoden 2008 pakkauksesta. Mutta uskon että suurin syy on siinä, että mulla ei ole käytännön kokemusta tai mielipiteitä, sillä odotan esikoistani. Joten ensimmäisen todella alussa olevan raskauden huumassa olen ihan ihastunut tuotteisiin!:D
(..kuten mihin tahansa vauvatuotteisiin..hih)

Mä tykkäsin kyllä kovasti!:) Haalari on aivan ihana verrattuna esikoisen v. 2005 inkkarikuvioiseen turkoosiin haalariin. makuupussi on aika samanlainen, kuin esikollakin, mutta paljon sellaisia neutraaleja ja passeleita vaatteita, joita voi sitten itse yhdistellä värikkäämpiin vaatteisiin. Jotenkin nyt kakkosen kohdalla osaa arvostaa noita perusvauvanvaatteita enemmän, kun esikoiselle hankki kaikkea "hienoa", joita sitten oli hankala pukea ja pitää...Joten taidan ottaa kakkosellekin oman paketin, saavat sitten molemmat omat makuupussit, vaikka myöhemmin muistoksi...ties vaikka ovat heidän omille lapsilleen ihan retrokamaa;)

Onpa jännää miettiä kumman pakkauksen saan; työpaikka on lähettänyt päivärahahakemukseni (jolla hain siis pakkaustakin) Kelaan, joten en tiedä edes tarkkaa lähetyspäivää. Pari viikkoa on nyt mennyt siitä kun laitoin hakemuksen pääkallopaikalle, joten ei voi tietää miten käy... Eipä haittaa vaikka tulisi 2007, sekin oli ihan kiva. Vaan onko tässä enemmän alaosia kuin vanhassa..? Niistä tullenee uupelo joka tapauksessa.

Yhteistyössä