Äitiyspakkaus 2011

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "zzz"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiva jos lisää väriä on tulossa. Kakkosta odotetaan ja sopivasti kuvat pitäisi tulla nettiin juuri ennen kuin saan neuvolasta paperit täytettäviksi :)

Linkki ei muuten toimi.

[QUOTE="vieras";23537647]Kiva jos lisää väriä on tulossa. Kakkosta odotetaan ja sopivasti kuvat pitäisi tulla nettiin juuri ennen kuin saan neuvolasta paperit täytettäviksi :)

Linkki ei muuten toimi.[/QUOTE]

Joo sivua ei löytynyt. Viime vuoden pakkauksia saatetaan jakaa jopa heinäkuulle asti. Niinkauan siis vanhaa jaetaan ku se loppuu ja sit vasta uusi =)

[QUOTE="vieras";23537666]Joo sivua ei löytynyt. Viime vuoden pakkauksia saatetaan jakaa jopa heinäkuulle asti. Niinkauan siis vanhaa jaetaan ku se loppuu ja sit vasta uusi =)[/QUOTE]

Ei ole koskaan mennyt toukokuuta pidemmälle uuden pakkauksen jakaminen ja nyt on viime vuosina vain aikaistunut vaihto. Mulla on laskettu aika elokuun lopussa, joten ihan taatusti saan uuden jos sen vain otan.

[QUOTE="vieras";23537895]Ei ole koskaan mennyt toukokuuta pidemmälle uuden pakkauksen jakaminen ja nyt on viime vuosina vain aikaistunut vaihto. Mulla on laskettu aika elokuun lopussa, joten ihan taatusti saan uuden jos sen vain otan.[/QUOTE]

Mä laitoin toukokuun lopussa hakemukset, päätöksessä meni 3 viikkoa ja pakkauksen tulo kesti 2 viikkoa, sain edellisen vuoden pakkauksen kesäkuun lopussa siis. Ootko saanut joka vuosi vauvan, vai mistä tiedät että toukokuuta pidemmälle ei ole jaettu vanhoja pakkauksia?
Niitä jaetaan niin kauan ku niitä on.

[QUOTE="vieras";23537945]Mä laitoin toukokuun lopussa hakemukset, päätöksessä meni 3 viikkoa ja pakkauksen tulo kesti 2 viikkoa, sain edellisen vuoden pakkauksen kesäkuun lopussa siis. Ootko saanut joka vuosi vauvan, vai mistä tiedät että toukokuuta pidemmälle ei ole jaettu vanhoja pakkauksia?
Niitä jaetaan niin kauan ku niitä on.[/QUOTE]

Kelan lehdessä oli mainita asiasta.

Oih! Ihanaa! Odotan niin innolla! Laskettu aika elokuun 20. Toivottavasti saan uuden pakkauksen! Ja perjantaina kelan sivuille kyttäämään koska julkaistaan. :heart:

[QUOTE="vieras";23537945]Mä laitoin toukokuun lopussa hakemukset, päätöksessä meni 3 viikkoa ja pakkauksen tulo kesti 2 viikkoa, sain edellisen vuoden pakkauksen kesäkuun lopussa siis. Ootko saanut joka vuosi vauvan, vai mistä tiedät että toukokuuta pidemmälle ei ole jaettu vanhoja pakkauksia?
Niitä jaetaan niin kauan ku niitä on.[/QUOTE]

Kaikesta te jaksattekin jankata.

Yhteistyössä