äitiysvaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TURUSTA?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TURUSTA?

Vieras
Hei, olen tässä piakkoin lähdössä ostosreissulle turkuun, äitiysvaatteita pitäis vielä löytää. Katselin netistä että sieltä löytyy Oz Baby:sta mama liciouksen äitiysvaatteita. Onko jollakulla tietoa onko siellä ihan koko mallisto myynnissä, vai vain jotain siitä? Löytyyköhän turusta vielä muualta äitiysvaatteita? (muualta kuin H&M:ltä)

heippa,

en ole itse ozissa käynyt vaatteita katselemassa, mutta ohi mennen kulkeneena ei niitä vaatteita ihan kamalasti ollut.

Myllystä löytyy ...noh paha oikosulku....merkkivaateliike Pierre Cavalloa vastapäätä 2.kerroksessa. Siellä on pieni tangollinen äitiysvaatteita. en nyt vaan kuollaksenikaan muista sitä kaupan nimeä.

kauhean paljon ei todellakaan meiltäkään vaatteita löydy...h&M kannattaa tarkistaa, siellä oli ihan normaaleiden vaatteiden puolella sellaiset polvipituiset shortsihousut jossa oli todella leveä resori...saattais käydä meille paksukaisille =)

t. rv22

Moikka!

Myllystä tosiaan löytyy benettonilta ja lindexiltä. keskustassa on kapp ahl'ssa pelkkiä housuja.

Sitten on mama marie cumuluksen alakerrassa eerikinkadulla, tosin netistä oon nähny, en oo käynyt, mutta ainakin sivujen perusteella ihania kledjuja.

Yhteistyössä