E Emilia Vieras 14.05.2006 #7 Voi miten hyvältä kuulostaa! Tulen kiinni sinuun,voi miten hyvältä ihosi tuntuukaan...tuntuu hyvältä olla vain tässä,kainalossasi!
Voi miten hyvältä kuulostaa! Tulen kiinni sinuun,voi miten hyvältä ihosi tuntuukaan...tuntuu hyvältä olla vain tässä,kainalossasi!
A Aito Emilia Vieras 15.05.2006 #10 Mä olen aika kyllästynyt,että aina joku kirjoittaa,jotain asiatonta väliin. Nyt alkoi nukuttaa! Kauniita unia! Koeta jaksaa töissä!
Mä olen aika kyllästynyt,että aina joku kirjoittaa,jotain asiatonta väliin. Nyt alkoi nukuttaa! Kauniita unia! Koeta jaksaa töissä!
H Hei Vieras 15.05.2006 #11 Jokohan menis jakeluun, että menkää privaattipuolelle??!! Tiedätte molemmat, että näitä lukevat kaikki ja kaikki myös luvalla voivat osallistua, joten aivan turhaa valittamista...TÄMÄ ON YLEINEN KESKUSTELUPALSTA...HALOO!!!
Jokohan menis jakeluun, että menkää privaattipuolelle??!! Tiedätte molemmat, että näitä lukevat kaikki ja kaikki myös luvalla voivat osallistua, joten aivan turhaa valittamista...TÄMÄ ON YLEINEN KESKUSTELUPALSTA...HALOO!!!