aitoa rakkautta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entinen toinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Älkää ihmeessä menkö provoilijan retkuun!:
Tämä ei voi olla mikään muu kuin provoilija, joka provoilee provoilemasta päästyäänkin ja nauraa kaulukseensa tai partaansa lukiessaan kiivaita vastauksianne.

Jotain tarvettaan tyydyttää myös provoilija provoilemalla. On aika yksinkertaistettu motiivi, jos provoilija vain tyytyy naureskelemaan kiivaita vastauksia ja siksi jatkaa provoamistaan.

Minun mielipiteeni on, että provoaja ilmaisee itsestään jonkinlaisen tunnistamattoman kipupisteen ja provosoimalla toistuvasti samasta aiheesta koittaa itseään terapoida.

Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Minun mielipiteeni on, että provoaja ilmaisee itsestään jonkinlaisen tunnistamattoman kipupisteen ja provosoimalla toistuvasti samasta aiheesta koittaa itseään terapoida.

ääh..amiksen ruokatunnilla kaverit söhläävät puolierektiossa viestejään ellit-palstalle.. tod.näk. hitsaushaalari pullottaa pahasti ja lippiksen alla kallo kumisee tyhjyyttään.

Alkuperäinen kirjoittaja pit.:
Alkuperäinen kirjoittaja been there:

ääh..amiksen ruokatunnilla kaverit söhläävät puolierektiossa viestejään ellit-palstalle.. tod.näk. hitsaushaalari pullottaa pahasti ja lippiksen alla kallo kumisee tyhjyyttään.
Eiköhän se pit riitä jo tällepäivälle, huomenna on uusi päivä istuskella ruudun äärellä.

Alkuperäinen kirjoittaja mies1:
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen nainen:
Oma mieheni on kyllä niin luotettava, että uskon kyllä siihen että asiat järjestyvät ja hän jättää vaimonsa. Sympatiat teille muille, jotka olette joutuneet kusetetuiksi, mutta en usko tuon koskettavan minua. Olen sen verran hyvä ihmistuntija ja kuten sanottu, tämä mies on kyllä aivan omaa luokkaansa. Luotettava ja suoraselkäinen. Älkää menkö pelimiehen ansoihin!

Nyt naurattaa

No, älä sitten itke kun huomaatkin olevasi parin vuoden jälkeen "yksi niistä onnettomista kakkosista jotka ruikuttavat pieleen menneitä suhteitaan jossain säälittävässä blogissa". Tuo sinun oma asenteesi on aika ylimielinen, ei suinkaan se joka sitä blogin lukua sulle ehdotti!

Naurattaa vielä enemmän.

Siis "toinen nainen" kirjoittaa, että hänen miehensä, joka pettää vaimoaan, on luotettava ja suoraselkäinen:)) Tuolle sanonnalle nauraa kyllä naurismaan aidatkin.
Tuon täytyy olla provo.

Yhteistyössä