Aivastelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loka

Vieras
Voiko aivastelu olla raskausoire ?? Limakalvot muuttuu , sen tiedän ja huomaanki olevani vähä tukkosempi ku normaalisti.
Mut oon varmaan 4 päivää ainaki aivastellu kamalasti.
Neidin odotusaikana vuosin ihan kamalasti verta nenästä ainaki kerran päivässä. Siis oikeen kunnolla valumalla valu kamalat määrä, et kyl tää aivastelu siedettävämpi vaiva on vaikka ei tääkään kiva :D

Huomenna lähtee käyntiin 7 raskausviikko :heart:
 

Yhteistyössä