Ajanko mieheni toisen naisen syliin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3kk kotiäitinä vielä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja viddu:
Jos ei mies tätä tilannetta kestä ilman vierasta pillua niin sitten saa mennä. Ihme hommaa, "joo, anna sille tai ajat vieraisiin naisiin"
Joskus elämä on sitä ettei jaksa ja energia menee muuhun. Mutta ei sillon heti vieraisiin mennä.
Mutta palstamammojen mielestä aina pitää antaa, aina pitää miehen antaa mennä bilettämään, miehelle vapauksia kaikkeen.

Ilmeisesti osalla palstamammoista on vieraissa käyviä miehiä, koska miten muuten tulee edes mieleen, että mies menee vieraisiin, jos ei kotona koko ajan saa. Mutta onhan miehiäkin joka lähtöön eikä kaikki voi ymmärtää, että joidenkin parisuhde perustuu muuhunkin kuin miehen jatkuvaan miellyttämiseen.

No nimenomaan! Ja siihen, että tyytyväisyys on kiinni seksistä ja siitä että saako kerran vai 4 kertaa viikossa....

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin 3kk kotiäitinä vielä :
Tai mennä salille päästelemään höyryjä.

muttet "jaksa" harrastaa miehes kanssa seksiä? ja sama koskee apta.

pistäkää ne miehet hommiin, siivoamaan ja hoitamaan lapsia! 50% kuuluu niille!

ja jos kotona ollaan hoitamassa lapsia niin kyllä silloin vaan se aika kuuluu käyttää niihin lapsiin. kun joku tuolla meinas että lapset pärjää vähemmälläkin.

Me ollaan ainakin saatu aikamoista vipinää arkeen mm. tuhmilla tekstiviesteillä..;) täs on muutama kuukaus mennyt vähän hiljaiseloa makuuhuoneen puolella (oon parin muksun kans kotona ja mies töissä) mut kuukaus sit päätettiin et nyt täytyy saada makuuhuoneen puolella asiat luistaa ennenku on myöhästä ja kaikenlaista on tullut nyt kokeiltua.. ja aika ihanaa tää on! Odottaa jo et muksut saadaa nukkumaan ja makkarin ovi lukkoon ja sit.. ;)
Suosittelen!!

Aloituksessa ei puhuttukaan siitä että miehen pitäisi koko ajan saada... vaan ilmeisesti tilanne on ollut pitkään jo sama. Itse naisena en ainakaan kestäisi kuukausitolkulla ilman läheisyyttä ja seksiä, eikä se tarkoita sitä että meidän koko parisuhde on siinä. Mutta jos ei itseä huvita kuukausiin ja sanoo että hanki sitten sitä muualta, niin kyllä, ajat miestä toiseen syliin. Ja vielä luvallasi joten kyse ei ole pettämisestä. Jos et tarkoittanut mitä sanoit niin peru sanasi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me ei missään läävässä asuta, no okei: voisin ehkä järjestellä paikkoja vähän useammin, mutta kuitenkin koti on vieraskunnossa milloin tahansa. Ollaan molemmat töissä, lapsi saa leikkiä, puhtaat vaatteet ja astiat löytyy aina, ruoka on viideltä pöydässä.

Sitä mä aina ihmettelen, että miten kotiäidit saa käytettyä kaikkeen "kodinhoitoon" niin kamalasti aikaa että esim. perheen yhteiseen tai puolisoiden väliseen ajanviettoon ei jää aikaa.

Niin, kun kotona ollaan koko päivän, kertyy tosi paljon enemmän sotkua ja tiskiä. Olen itekin tehnyt ennen lasta pitkiä päiviä töissä ja silti koti ollut ihan siistinä. Mä uskon, että kyse on henkistä väsymisestä enemmänkin, sama kun olis nappitehtaalla töissä, joka päivä sama rumba. Jos on tottunut suht haastavaan työhön, jossa päivät erilaisia ja joiden aikana tapaa monenmoisia ihmisiä, voi kotonaolo tuntua äärimmäisen raskaalta. Näin mä ajattelen, tiedä sitten onko siinä perää.

Jos ei mies tätä tilannetta kestä ilman vierasta pillua niin sitten saa mennä. Ihme hommaa, "joo, anna sille tai ajat vieraisiin naisiin"
Joskus elämä on sitä ettei jaksa ja energia menee muuhun. Mutta ei sillon heti vieraisiin mennä.
Mutta palstamammojen mielestä aina pitää antaa, aina pitää miehen antaa mennä bilettämään, miehelle vapauksia kaikkeen.

Ilmeisesti osalla palstamammoista on vieraissa käyviä miehiä, koska miten muuten tulee edes mieleen, että mies menee vieraisiin, jos ei kotona koko ajan saa. Mutta onhan miehiäkin joka lähtöön eikä kaikki voi ymmärtää, että joidenkin parisuhde perustuu muuhunkin kuin miehen jatkuvaan miellyttämiseen.

No nimenomaan! Ja siihen, että tyytyväisyys on kiinni seksistä ja siitä että saako kerran vai 4 kertaa viikossa....

No se on kyllä vähän hassua vähätellä sitä seksin merkitystä parisuhteessa. Silläkö pariskunta on onnellinen, että on siisti koti ja illalla kaadutaan sitten väsyneenä petiin? Sellainenko on kaikkien unelma koti-elämästä?

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:

No se on kyllä vähän hassua vähätellä sitä seksin merkitystä parisuhteessa. Silläkö pariskunta on onnellinen, että on siisti koti ja illalla kaadutaan sitten väsyneenä petiin? Sellainenko on kaikkien unelma koti-elämästä?

Voi kun parisuhteessa tulee erilaisia aikoja, fiksut ihmiset sen kyllä ymmärtävät.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Voi kun parisuhteessa tulee erilaisia aikoja, fiksut ihmiset sen kyllä ymmärtävät.

Tulee joo, mutta miksi joku haluaa tyytyä tuollaiseen? Onko se jotain kivaa? Onko se kodin puunaaminen oikeasti tärkeämpää, kuin läheisyys? Tässäkin tapauksessa nainen ihan itse väsyttä itseään ja on tympiintynyt. Arki on tylsää. Miksi ei asialle haluta edes tehdä mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Me ei missään läävässä asuta, no okei: voisin ehkä järjestellä paikkoja vähän useammin, mutta kuitenkin koti on vieraskunnossa milloin tahansa. Ollaan molemmat töissä, lapsi saa leikkiä, puhtaat vaatteet ja astiat löytyy aina, ruoka on viideltä pöydässä.

Sitä mä aina ihmettelen, että miten kotiäidit saa käytettyä kaikkeen "kodinhoitoon" niin kamalasti aikaa että esim. perheen yhteiseen tai puolisoiden väliseen ajanviettoon ei jää aikaa.

Niin, kun kotona ollaan koko päivän, kertyy tosi paljon enemmän sotkua ja tiskiä. Olen itekin tehnyt ennen lasta pitkiä päiviä töissä ja silti koti ollut ihan siistinä. Mä uskon, että kyse on henkistä väsymisestä enemmänkin, sama kun olis nappitehtaalla töissä, joka päivä sama rumba. Jos on tottunut suht haastavaan työhön, jossa päivät erilaisia ja joiden aikana tapaa monenmoisia ihmisiä, voi kotonaolo tuntua äärimmäisen raskaalta. Näin mä ajattelen, tiedä sitten onko siinä perää.

En mä kyllä muista, että esim. kesälomilla olis enemmän siivoamista. Ja astiat ja pyykit hoitaa koneet, varmaan isossa osassa perheitä. Meillä esim. lapsi saa levittää leikkejään vaikka olkkariin. Sit leikin lopuksi yhdessä kerätään lelut.

Mutta varmaan sulla kyse henkisestä väsymyksestä. Siihen rutiiniinkin on niin helppo jymähtää. Onhan elämä tavallaan helpompaa, kun tietää miten asiat päivittäin menevät. Mutta oman jaksamisen kannalta olisi hyvä välillä keksiä jotain toisenlaista. Luulisi näin kesällä löytyvän monenlaista puuhaa ja menoa. Kun vain saa lähdettyä, huomaa että tääKIN on kivaa.

Ja hei: kun palaat työelämään, sun kotielämäs on kyllä koti-päiväkoti-työ-päiväkoti-koti -rumbaa. Nyt ulos ja menoks.

Kannattaisi kyllä yrittää keksiä tapa rakentaa taas yhteys mieheen nimenomaan miehenä, ei lapsen isänä tai perheen elättäjänä. Mun kokemuksen mukaan melkein mitä vain voi korjata, mutta kadonnutta henkistä yhteyttä ei usein saa enää henkiin herätettyä.

Itse välillä ihmettelen tätä seksikeskeistä yhteiskuntaa. Kai siihen parisuhteeseen muukin vaikuttaa kuin seksi. Itselläni ehkä hieman samanlainen tilanne kuin ap:lla ja mua ahdistaa, että kaiken aikaa pitäisi mukamas olla sängyssä vipinää tai sitten mies lähtee heti vieraisiin. Ehkä mä sitten olen joku aseksuaali.

Tulee joo, mutta miksi joku haluaa tyytyä tuollaiseen? Onko se jotain kivaa? Onko se kodin puunaaminen oikeasti tärkeämpää, kuin läheisyys? Tässäkin tapauksessa nainen ihan itse väsyttä itseään ja on tympiintynyt. Arki on tylsää. Miksi ei asialle haluta edes tehdä mitään?

Paranisko se sillä, että nainen jättää kodin siivoamatta? Epäilen. SItten vituttais vielä rankemmin kun kotikin on levällään.

Itse välillä ihmettelen tätä seksikeskeistä yhteiskuntaa. Kai siihen parisuhteeseen muukin vaikuttaa kuin seksi. Itselläni ehkä hieman samanlainen tilanne kuin ap:lla ja mua ahdistaa, että kaiken aikaa pitäisi mukamas olla sängyssä vipinää tai sitten mies lähtee heti vieraisiin. Ehkä mä sitten olen joku aseksuaali.

1) Seksi on tärkeä osa parisuhdetta. Ei se tärkein, mutta en mä haluaisi elää miehen kanssa kuin sisko ja sen veli.

2) Moni muu asia on usein myös vialla, jos parisuhteessa seksi ei toimi. Seksi on indikaattori. Ap:n viestiä tulkitsin niin, että ei heillä ole paljoa läheisyyttäkään (seksillä tai ilman).

Paranisko se sillä, että nainen jättää kodin siivoamatta? Epäilen. SItten vituttais vielä rankemmin kun kotikin on levällään.

No, minä en ymmärrä tuollaista ajatustapaa, että ihan itse ajetaan ittensä henkihieveriin ja valitetaan, ja kun joku tarjoaa neuvoja, niin ei kelpaa, kodin puunaus on numero ykkönen.

Onko oikeasti teille vaihtoehdot että joko ei seksiä lainkaan moneen kuukauteen tai sitten pitäisi olla koko ajan panemassa? Kun aloittajan viestistä sai sen käsityksen että tilanne on jatkunut jo jonkin aikaan, ja moni vastaaja on sitä mieltä että on se kumma kun koko ajan pitäisi olla panemassa ja on niitä erilaisia aikoja suhteessa... Joo, niin on, mutta jos on monta kuukautta ilman seksiä niin se ei ole enää "erilainen aika".

Aika mustavalkoista on keskustelu; joko seksiä ei lainkaan tai koko ajan, joko siivotaan joka hetki tai sitten ei lainkaan. Harmaatakin on olemassa hyvät ihmiset. Seksiä voi olla kerran viikossa ja siivota voi huomennakin ja tänään hemmotella puolisoa.

Onko oikeasti teille vaihtoehdot että joko ei seksiä lainkaan moneen kuukauteen tai sitten pitäisi olla koko ajan panemassa? Kun aloittajan viestistä sai sen käsityksen että tilanne on jatkunut jo jonkin aikaan, ja moni vastaaja on sitä mieltä että on se kumma kun koko ajan pitäisi olla panemassa ja on niitä erilaisia aikoja suhteessa... Joo, niin on, mutta jos on monta kuukautta ilman seksiä niin se ei ole enää "erilainen aika".

Osa vastaajista ehkä on itse näitä väsyneitä kotirouvia, jotka ovat jo tottuneet seksittömyyteen ja heitä ärsyttää, jos sanotaan, että siinä olisi jotain vikaa. On aika harvinaista, jos molemman puolison mielestä seksittömyys on hauskaa ja ihanaa.

Ja ei ole ap:llakaan kivaa. Ei ole kivaa huomata olevansa haluton ja väsynyt. Pitäisi osata vähän hellittää.

Riippuu vasrmaan monesta asiasta. Asiaa pitää katsaoa kokonaisvaltaisesti. Mulla on kaksi erityislasta, joiden kanssa elämä on todella rankkaa ja tuntuu, että kaikki aika menee niiden sotkujen siivoamisessa (voitte vain kuvittella, jos pystytte)

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

Riippuu vasrmaan monesta asiasta. Asiaa pitää katsaoa kokonaisvaltaisesti. Mulla on kaksi erityislasta, joiden kanssa elämä on todella rankkaa ja tuntuu, että kaikki aika menee niiden sotkujen siivoamisessa (voitte vain kuvittella, jos pystytte)

No joo, näin varmaan on. Mutta ap:llä ei ymmärtääkseni ole edes sitä yhtä erityistä lasta.

Niin, tiedän olevani melko seksuaalinen ihminen ja oikeesti olen ennen halunnut seksiä jopa useasti viikossa. Olen siis kadottanut sen kipinän, en tiedä kyllä yhtään, että minne. Koskaan aikaisemmin en ole edes tosissani miettinyt josko mieheni pettää. Osaan vaan jotenkin siirtää hänen tunteet itselleni ja ajatella, kuinka itse toimisin, jos mieheni ei haluaisi ollenkaan läheisyyttä, hellyttää, halauksia, niin hakisinko sitä jossain vaiheessa muualta? Aiemmin annoin miehelleni, vaikkei itse tehnyt mieli, mutta nykyään antaa lapsille ja kodille ja kaikilla muille, mutta itse jää ilman. Ehkä se on se mun työ jota kaipan, ehkä tarviin saada itelleni jotain, jotta jaksan antaa perheellenikin sitä mitä kukakin kaipaa. Tässä olisi vaan koko kesä edessä, pitkä kesäloma miehelläkin, jostain pitäis sitä kipinää keksiä..:/

Niin, tiedän olevani melko seksuaalinen ihminen ja oikeesti olen ennen halunnut seksiä jopa useasti viikossa. Olen siis kadottanut sen kipinän, en tiedä kyllä yhtään, että minne. Koskaan aikaisemmin en ole edes tosissani miettinyt josko mieheni pettää. Osaan vaan jotenkin siirtää hänen tunteet itselleni ja ajatella, kuinka itse toimisin, jos mieheni ei haluaisi ollenkaan läheisyyttä, hellyttää, halauksia, niin hakisinko sitä jossain vaiheessa muualta? Aiemmin annoin miehelleni, vaikkei itse tehnyt mieli, mutta nykyään antaa lapsille ja kodille ja kaikilla muille, mutta itse jää ilman. Ehkä se on se mun työ jota kaipan, ehkä tarviin saada itelleni jotain, jotta jaksan antaa perheellenikin sitä mitä kukakin kaipaa. Tässä olisi vaan koko kesä edessä, pitkä kesäloma miehelläkin, jostain pitäis sitä kipinää keksiä..:/

:hug: Ei pitäisi antaa, jos ei huvita. Mä en yhtään ihmettele, ettei sua huvita, kun koet olevasi palvelija. Osaatko keksiä mitään niin mahtavaa lomatoimintaa, että voisit tuntea itsesi ihanaksi naiseksi taas? Olisiko mahdollista päästä paikkaan, jossa sun ei tarttis siivota ja olla muiden palvelija? Ootko sä kertonut miehelle, että susta tuntuu tolta?

Ja hyvä ihminen, anna vähän periksi siisteysstandardistasi, niin saat tilalle jotain muuta kivaa.

Jos teillä on läheisiä niin pyytäkää joku teille yhdeksi yöksi lasten kanssa tai viekää lapset hoitoon jonnekin, ja lähdette kahdestaan miehen kanssa pois kotoa. Pois kotoa siksi ettei sulle tule mieleen siivota, olkaa hotellissa yötä. Käykää vaikka leffassa, hyvin syömässä, otatte pari lasia viiniä ja vietätte yön irstaillen oikein kunnolla. ;D

, mutta nykyään antaa lapsille ja kodille ja kaikilla muille, mutta itse jää ilman. Ehkä se on se mun työ jota kaipan, ehkä tarviin saada itelleni jotain, jotta jaksan antaa perheellenikin sitä mitä kukakin kaipaa. Tässä olisi vaan koko kesä edessä, pitkä kesäloma miehelläkin, jostain pitäis sitä kipinää keksiä..:/

Älä ala marttyyriksi. Kuulostaa siltä, että jollain perverssillä tavalla oikein keräät itsellesi taakkaa, rankaiset itseäsi.

MIKSI siivoat miehen sotkuja, anna sen itse siivota sotkunsa!! Ja lähde pois vaikka viikonlopuksi rentoutumaan ja anna miehen hoitaa lapsia. Ja muutenkin sano miehelle että senkin pitää tehdä osuutensa.

Yhteistyössä