Ajaton nimi Annan pikkusiskolle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vierailija"

Vieras
Etsin ajatonta etunimeä tytölle, siis sellaista joka on aina muodissa. Isosisko on Anna, joten jotain sen tyylistä. Tykkään paljon nimistä mm. Helmi, Aino ja Emma, mutta ovat nyt niin hirveän suosittuja. Jessicat ja Jeminat yms. eivät niminä kiinnosta. Olen miettinyt esim. Laura, Saara ja Iida- nimiä. Lisää ehdotuksia...!

[QUOTE="vierailija";25139856]Etsin ajatonta etunimeä tytölle, siis sellaista joka on aina muodissa. Isosisko on Anna, joten jotain sen tyylistä. Tykkään paljon nimistä mm. Helmi, Aino ja Emma, mutta ovat nyt niin hirveän suosittuja. Jessicat ja Jeminat yms. eivät niminä kiinnosta. Olen miettinyt esim. Laura, Saara ja Iida- nimiä. Lisää ehdotuksia...![/QUOTE]

Kertun tai Maijan olisin laittanut oman lapseni nimeksi, jos olisi ollut tyttö :). Pojillani on vanhat nimet.

[QUOTE="Tiina";25139865]Kertun tai Maijan olisin laittanut oman lapseni nimeksi, jos olisi ollut tyttö :). Pojillani on vanhat nimet.[/QUOTE]

Siiri, Seela? Laurakin on tosi suosittu.

[QUOTE="Tiina";25139865]Kertun tai Maijan olisin laittanut oman lapseni nimeksi, jos olisi ollut tyttö :). Pojillani on vanhat nimet.[/QUOTE]

Olen ihan unohtanut tuon Maijan. Oli ehdotuksena esikoiselle aikoinaan. Se on ihana ja herttainen nimi. Kiitos! Laurakin on kyllä suosittu, mutta itse en tunne ketään sen nimistä, siis niin läheisesti, ettenkö voisi antaa sitä omalle lapselle.

Yhteistyössä