Ajatteleeko jotkut ihan tosissaan, että kaikkien pitää elää parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinkkuäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="A p";29361349]Niin mitä sitten? Luuletko, että olen vakipanolleni mitään muuta kuin pillu.

Lopeta jo tuo, olet melko säälittävä kun yrität tehdä miehistä uhreja jotka eivät ikinä esineellistäisi naisia.[/QUOTE]

minä en etsi pelkkää pillua mutta liian usein törmään kaltaisiisi munahaukkoihin.

minä en etsi pelkkää pillua mutta liian usein törmään kaltaisiisi munahaukkoihin.

No sitten meidän ei kannata kohdata koska meidän intressit ovat selvästi täysin erilaiset. En mä kaipaa miestä joka haluaa muutakin kuin seksiä joten en toivo sellaiseen törmääväni vaan haluan kaltaiseni miehen jolle riittää pelkkä seksi. Miksi tuo ärsyttää niin paljon sua? Ja miksi katsot, että sulla on oikeus haukkua mua tuolla tavalla? Ei ole pois sulta mitenkään jos kaksi aikuista ihmistä harrastaa seksiä keskenään eivätkä kumpikaan halua mitään muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Sinkkuäiti;29360547:
Täällä kun tekstejä lukee niin välillä tulle kirjoituksia, että kyllä kaikilla pitää olla parisuhde. Ei tunnuta millään tajuavan sitä, että kaikkia kiinnosta parisuhde ja haluavat elää yksin tai lasten kanssa. Ei kuulemma voi ihminen haluta tuollaista vaan kyllä todellisuudessa jokainen haluaa parisuhteen.

Itse kaipaan kyllä ajoittain läheisyyttä, mutta kaipaan sitä lähinnä seksin merkeissä ja seksiä voi harrastaa ilman parisuhdetta. En halua ketään miestä sekoittamaan mun ja kahden lapseni elämää. Yhden lapsen vielä haluaisin, mutta en halua ketään miestä tähän asumaan.

Ei kaikilla nisäkkäilla ole mahdollisuutta elää lajityypilliseen tapaan.

Itse löysin puolisoni 27-vuotiaana, sitä ennen minulla ei ollut ainoatakaan kunnollista parisuhdetta. Sinkkuna ollessani olin kaikin puolin tyytyväinen elämääni enkä kokenut siitä mitään puuttuvan.

Nyt kun olen parisuhteessa, niin silloin tällöin ajattelen jostain sinkkututusta että tuolle pitäisi löytää hyvä puoliso. Idioottimaista, kymmenen vuoden parisuhde on aivopessyt minun kuvittelemaan että kaikki tarvitsevat parisuhteen ollakseen onnellisia. Onnekseni aina tällaisen ajatuksen jälkeen tajuan olevani idiootti. Suurin osa ihmisistä tarvitsee muita ihmisiä, mutta on olemassa muunkinlaisia merkittäviä ihmissuhteita kuin parisuhde.

Yhteistyössä