Ajatteletteko miehenne kanssa samoja asioita..samaan aikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä

Vieras
Joskus on pelottavaa huomata, että miehen kanssa ajatukset kulkevat yhteen.
Miten voi olla mahdollista?Telepatia(? ) vai miksi sitä kutsutaan?
Kuitenkin voidaan sanoa samaa aikaa jotain asiaa ja sitten silmät pyöreänä ihmetelleen, miksi toinenkin oli just sanomassa sitä.
Monesti käynyt niinkin, että minä ajattelen jotain ja kun olen sanomassa sen... niin mies on tehnyt jo asian( esim. kaupassa miettinyt jonkun ostamista).
Tai sitten toinen sanoo jotain ääneen ja ite just miettinyt samaa asiaa.Siis nämä asiat eivät ole ns.normaaleja asioita...vaan just aivan ihmeellisiä yhteen sattumia :D ääh..en osaa selittää.

Kyllä ja usein.... Joskus mietinkin, että ollaan taidettu olla liian kauan yhdessä (tänään tuli 10 vuotta) kun tiedetään aina etukäteen mitä toinen aikoo sanoa seuraavana.
Usein meillä meneekin siihen että: Mä sanoin siks noin kun tiesin sun sanovan noin ja mä taas sanoin noin kun tiesin sun katsovan noin ja katsoin noin kun arvasin, että odotit mun katsovan noin jne...
Tunnetaan toisemme varmaan jo liian hyvin. Usein myös käy niin, että olen alkamassa soittamaan miehelle, kun puhelin soi ja mies soittaa... Vaikka soittamisesta ei ois sovittu mitään. Se on varmaan sitä telepatiaa ;)

kyllä..joskus jopa meinataan sanoa jotain samaa ja yhtäaikaa käännetään jo naamatkin vastakkain ja sanakin jo tulee melkein samoin tavoin. :D
joku ideakin voi tulla naps samalla hetkellä

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Kyllä ja usein.... Joskus mietinkin, että ollaan taidettu olla liian kauan yhdessä (tänään tuli 10 vuotta) kun tiedetään aina etukäteen mitä toinen aikoo sanoa seuraavana.
Usein meillä meneekin siihen että: Mä sanoin siks noin kun tiesin sun sanovan noin ja mä taas sanoin noin kun tiesin sun katsovan noin ja katsoin noin kun arvasin, että odotit mun katsovan noin jne...
Tunnetaan toisemme varmaan jo liian hyvin. Usein myös käy niin, että olen alkamassa soittamaan miehelle, kun puhelin soi ja mies soittaa... Vaikka soittamisesta ei ois sovittu mitään. Se on varmaan sitä telepatiaa ;)

Meillä ihan samalla tavalla...Me ollaan oltu kans yli kymmenen vuotta yhdessä,että kait s siitä johtuu...Sit ku ollaan vanhoja eikä enää jakseta puhua niin sujuu silti toi kommunikointi telepaattisesti! =) Ei vaan...mut oikeesti on se ihana tunne et tuntee toisen niin hyvin.

Kyllähän niin tapahtuu... ja mie luulen, että siinä on vinha perä, jotta ainakin aviopuolisot (ja miksei siis myös muuten yhdessäasuvat) alkavat ajanmittaan muistuttamaan toisiaan... ja siis siksi myös ajatukset kulkevat ns. samaa rataa.

Mie muistan, kun tässä... tästä on kyllä jo aikaa, säikähdin kerran, kun meillä oli tietsikkapöytä ikkunan edessä, ja sit mie katsahdin siihen ikkunaan... ja kuvittelin, jotta mieheni on siinä mun seläntakana lukemassa mun kirjoitusta.
No, eihän se mies ollut, vaan mun oma heijastuskuvani siinä ikkunassa... mutta näytti niin mieheltä :o :whistle:

Pitää vielä jatkaa, jotta mie tietty sit äkäisenä vielä kivahtamaan, että tartteeko siinä seläntakana salaa olla lukemassa, miksei tuu reilusti viereen |O , ja mies olikin jo nukkumassa... ja sit tulee makkarista ihmettelemään, jotta mitä mie yksinäin mesoan keskellä yötä :ashamed:

Täältäkin löytyy yksi "samoilla aivoilla ajatteleva" pari. Kymmenen vuotta ollaan mekin oltu yhdessä, vissiin sitä jo tuntee toisen niin läpikotaisin. Molempien arvomaailmat lienee muuttuneen toistensa kaltaisiksi, samoista asioista tykätään ja samoja inhotaan.

Oli muuten helppoa tehdä päätöksiä talon sisustusmateriaaleista ;)

Yhteistyössä