Ajatteletteko te pihistelijät yhtään lapsianne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijakeua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi ihmeessä haluatte näyttää epäsiistiltä?

Mä pukeudun tilanteen vaatimalla tavalla, samoin lapsi. Monesti pojilla tulee reikä polviin tms, enkä näe miksi pitäsi heti sit heittää käyttökelpoinen vaate roskiin vain ulkonäön takia?

Ei kukaan varmaan halua näyttää erityisesti huonolta, mutta en itse näe syytä, että pitäisi olla uudet, hienot vaatteet kaupasta, jos tilanne ei sitä vaadi. Maailma hukkuu saasteisiin ja materiaan kaatopaikoilla.

Mä käytän vaatteista säästyneet rahat mun mielestä tärkeämpiin asioihin kuin vaatteet.

Mielestäni ne ihmiset, jotka eivät peseydy tai ovat likaisia, näyttävät epäsiisteiltä.

Rikkinäisyys vaatteissa on vähän moninainen asia. Farkut juuri usein on rikki ja se voi olla ihan hyvänkin näköistä. Joku pieni reikä paidassa ei haittaa ainakaan mua. Mutta sitten joku vetskari hajalla housuissa tai vaate joka on selvästi jo myös ihan nyppyinen ja lisäksi rikki, niin yöööh. Se vähän riippuu miltä se sitten näyttää.

Minulla oli pihit vanhemmat, ja opin siitä sen kaikkein tärkeimmät asian: ystävyyden arvoiset kaverit eivät kiusaa, eikä ulkoisilla seikoilla ole heille väliä. Ne, jotka kiusaavat väärän hiusmallin tai väärän värisen polkupyörän takia, ovat sivistymätöntä ja itsekästä pohjasakkaa, joiden mielipiteet ja tekemiset voi jättää omaan arvoonsa. Niistä materialistisista kiusaajista tulee aikanaan niitä yli varojensa lainalla eläviä aikuisia, jotka joutuvat ensimmäisen vastoinkäymisen vuoksi velkajärjestelyihin, saavat maksukyvyttömyysmerkinnät, jne, ja kaikki tämä vain siksi, että muille esittämisen vuoksi on pakko törsätä rahaa turhaan.

Minulla oli pihit vanhemmat, ja opin siitä sen kaikkein tärkeimmät asian: ystävyyden arvoiset kaverit eivät kiusaa, eikä ulkoisilla seikoilla ole heille väliä. Ne, jotka kiusaavat väärän hiusmallin tai väärän värisen polkupyörän takia, ovat sivistymätöntä ja itsekästä pohjasakkaa, joiden mielipiteet ja tekemiset voi jättää omaan arvoonsa. Niistä materialistisista kiusaajista tulee aikanaan niitä yli varojensa lainalla eläviä aikuisia, jotka joutuvat ensimmäisen vastoinkäymisen vuoksi velkajärjestelyihin, saavat maksukyvyttömyysmerkinnät, jne, ja kaikki tämä vain siksi, että muille esittämisen vuoksi on pakko törsätä rahaa turhaan.
Ok, mutta jos äiti leikkaa se tukan ilmaiseksi, niin miksi siitä pitää leikata joku tyhmä potta? Olisiko sitä mahdollisesti leikata ilmaiseksi, muttä joksikin normaaliksi?

Minä teidän perheen, jossa ei ole taidettu ikinä käydä kampaajalla ja vaatteetkin ovat pääsääntöisesti kirppareilta tai huutonetistä.
Silti siistejä.

Kaikki 7 lasta harrastaa , osa kalliitakin harrastuksia ja kaikki isommat ovat mm käyneet kielikursseilla ulkomailla ja kaksi viettänyt siellä vaihto-oppilasvuodet yms.

Se, että "ajatteletteko yhtään lapsianne" voi eri ihmisille tarkoittaa eri asoita. Arvostuksenkohteet vaihtelevat.

Meilläkin ostetaan kaikki kirppareilta mutta kyllä ne kaikki ovat ehjiä ja muodikkaita. Kuka hullu nyt rikkinäisiä/kulahtaneita ostaa kun kirpparit ovat pullollaan hyvää tavaraa?

Täti on kampaaja /parturi joka leikkaa lasten hiukset.

Ok, mutta jos äiti leikkaa se tukan ilmaiseksi, niin miksi siitä pitää leikata joku tyhmä potta? Olisiko sitä mahdollisesti leikata ilmaiseksi, muttä joksikin normaaliksi?
Hiusmallin valinnalla ei ole mitään tekemistä pihiyden kanssa, joten kannattaa jättää se tämän keskustelun ulkopuolelle. Veikkaan, että tämä potta-kuvaus on vain AP:n keksintöä, kun hän ei itse satu tykkäämään kyseisen lapsen hiusmallista. Samanlaisia saksia ne pihit käyttävät kuin muutkin.
Itse muistelen 80-luvulla, kuinka nämä törsääjäperheiden lapset kävivät kampaajalla hakemassa karmeat mattinykäs-takatukat, ja minun pihi äitini onneksi säilytti meillä klassisen kauniit pitkä hiukset.

Hiusmallin valinnalla ei ole mitään tekemistä pihiyden kanssa, joten kannattaa jättää se tämän keskustelun ulkopuolelle. Veikkaan, että tämä potta-kuvaus on vain AP:n keksintöä, kun hän ei itse satu tykkäämään kyseisen lapsen hiusmallista. Samanlaisia saksia ne pihit käyttävät kuin muutkin.
Itse muistelen 80-luvulla, kuinka nämä törsääjäperheiden lapset kävivät kampaajalla hakemassa karmeat mattinykäs-takatukat, ja minun pihi äitini onneksi säilytti meillä klassisen kauniit pitkä hiukset.
:ROFLMAO: Mattinykäs-takatukat.

Yhteistyössä