Ajattelin jättää pillerit pois salaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei_vain_haaveissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei_vain_haaveissa

Vieras
Tilanne on tämä: HALUAN LISÄÄ LAPSIA!! Ja mies ei. Meillä on 4-vuotias tyttö ja ajattelen melkein pakokauhun vallassa, että jos en pian raskaudu uudestaan, sisarusten ikäerosta tulee liian suuri.

Syön pillereitä, mutta harkitsen vakavissani "suunniteltua vahinkoa". Ja tadaa! Kuinka ollakaan - törmäsin juttuun, jossa on just tämmöinen skenaario.

Camilla jätti ehkäisyn pois – mieheltään salaa

Ei tuo Camilla varsinaisesti onnelliselta vaikuta, mutta ainakin hän on saamassa sen haaveilemansa lapsen.

Ja sitä paitsi, jos päätän ryhtyä tähän, tuskinpa olen maaliman ensimmäinen nainen, joka toimii näin? Vai? Uskaltaako kukaan tunnustaa? Olenko ihan pöpi, kun edes harkitsen?

En suosittele. Meilläkään ei mies halua toista lasta vaikka ainokainen on jo 3v. Meillä mies huolehtii ehkäisystä. Tiedän ettei mieheni päätä käännetä mutta olen päättänyt tyytyä tilanteeseen.

reilua parisuhteessa pettää toista noin katalalla, julmalla ja pitkäkestoisella tavalla. Syntyvä lapsi tule aina muistuttaamaan sinua siitä, että petit miehesi luottamuksen etkä itse ansaitse itsellesi yhtään mitään hyvää hänen taholtaan. Olet todella itsekäs, jos luulet, että sinulla on oikeus päättää miehesi puolesta lapsen hankkimisesta. Toivon, että miehesi jonain päivänä näkee millainen todella olet ja hän jättää sinut yksin.

tai sitten käy samalla lailla kuin eräälle tutulleni. Halusi yllättää miehensä, ja piti tätä oikeesti omasta mielestä tosi tosi hyvänä ideana.

Lapsi huostaanotettiin 1vuotiaana koska isä on täydellinen ääliö kusipää eikä äitikään yhtään sen fiksumpi.

Suosittelisin ennemminkin tälläistä. Istutat miehen sohvalle. Kerrot että sinä haluat lapsen etkä enää aio käyttää ehkäisyä. Näin ei jää ainakaan miehelle mitään epäselväksi. Varmistat vielä että mies ymmärtää asian.
Sen jälkeen saa mies käyttää ehkäisyä jollei vauvaa halua.

Tuosta artikkelista: Nainen on 10 vkolla raskaana eikä vielä edes ketonut miehelleen! Huhhuijaa...kuinkahan meinaa asian miehellensä esittää? Olispa mielenkiintoista kuulla jatkoa tarinalle.

Minusta tollainen on törkeetä. Ajattele, jos et itse haluisi lasta ja on vaikka sovittu, että mies käyttä kondoomeja ja sitten mies sinulta salaa pistaisi vaikka reikiä kumeihin........ Miltäis tuntuisi? Minusta tuntuisi kamalalta!

• Tykkää
Reactions: LisaMarie
[QUOTE="mie";24816816]Minusta tollainen on törkeetä. Ajattele, jos et itse haluisi lasta ja on vaikka sovittu, että mies käyttä kondoomeja ja sitten mies sinulta salaa pistaisi vaikka reikiä kumeihin........ Miltäis tuntuisi? Minusta tuntuisi kamalalta![/QUOTE]

Mulle kävi osapuilleen näin. Olin jo valmiiksi kahden lapsen yyhoo-äiti kun tapasin nykyisen mieheni. Mies oli ja on tavattoman lapsirakas ja haaveili omasta, ja minä olin mielestäni saanut kiintiöni täyteen. Mies sitten eräänä iltana kertoi sydäntäsärkevän tarinan siitä, kuinka hän ei voi saada edes omaa lasta, kun hänellä oli lapsena tehty kiveksiin joku leikkaus, ja lääkäri oli sanonut sen aiheuttavan lapsettoomuutta.

Naurakaa vain mulle, koska olin niin **tun tyhmä, että uskoin. Olihan se mukavaa, kun ei tarbinnut ehkäisystä huolehtia: sen tulos nukkuu tuolla parasta aikaa päiväunia. :/

Mun on pakko tunnustaa, että joskus MIETEIN samaa. Lopulta onneksi tulin järkiini. En olisi koskaan pystynyt katsomaan miestäni suoraan silmiin. Niinpä sanoin miehelleni että lopetan pillerit, enkä aio käyttää muutakaan ehkäisyä. Muutamat kumit mies osti, mutta lopulta nekin jäi. Nyt tyttömme on 1,5v ja miehen silmäterä. Ja itsellä puhdas omatunto :)

sit ihmetellään miks on riitoja parisuhteessa...
miks tarviis valehdella puolisolleen?? jos toinen ei halua niin ei halua. ehkä teillä on ongelmia jo muutenkin. vaadi mieheltä perustelut mielipiteeseensä. mutta en tekis puolison selän takana mitään. vallankaan tollasta. älytöntä kaksnaamaisuutta ja petollisuutta.

[QUOTE="...";24816691]Ala-arvoista käytöstä tuollainen. Samanlainen petos, kuin toisen ihmisen kanssa pettäminen. Ei kuulu parisuhteeseen tuollainen.[/QUOTE]

Minusta tämä on kyllä pahempi kuin "salasuhde", sillä kyse on lapsesta, ei vain aikuisten välisestä seksistä tms. Jos mieheni tekisi minulle noin, olisin aivan helvetin raivona, sillä hän on tiennyt alusta asti, että en halua lapsia. Se suhde loppuisi siihen. Jos saisin tietää, että hän on käynyt naimassa naapurin rouvaa (no, ihmettelisin ensin kun hän on jo yli 60-vuotias), mutta se olisi pikkujuttu tuon vaihtoehdon rinnalla!

[QUOTE="mie";24816938]Oletko myös tunnustanut sille isälle?[/QUOTE]

Osittain. Kyllä hän sen tietää siis.Ja varoitin jo etukäteenkin,että niin voi käydä,koska oon "unohtanut" ottaa muutaman pillerin.

getsmiley.php

Yhteistyössä