Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Sun vaakas on RIKKI! Sä et paina kirveelläkään niin paljon, vaikka pituutta on!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:Okei ma paljastan tuloksen. Tosin ihmettelen, et minne himskattiin teidan silmat on jaany![]()
Eli kavin vaa'alla toissapaivana ja se naytti 122kg ja nuo kuvat otin tanaan. Eli... joo vois ens alkuun tassa laihduttaa sen 30kg............![]()
Mutta joka tapauksessa kiitos mieltaylentavista kommenteistanne![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Sun vaakas on RIKKI! Sä et paina kirveelläkään niin paljon, vaikka pituutta on!![]()
peesi. :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:Valitettava totuus on, etta mun vaaka ei ole rikkiOliskin
![]()
Noh ei kai tassa auta kun ruveta laihduttamaan! Huokaus.
Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:Valitettava totuus on, etta mun vaaka ei ole rikkiOliskin
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana tänään:Saman verran painat kuin minä mutta kroppasi on paljon paremman näköinen, olen suoraan sanottuna kateellinen ja katkera.
Alkuperäinen kirjoittaja drakonia: