Ajattelin liikaa savukkeella ja nyt hämmentää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Taas tällanen ilta.. äljäke on nukahtanut sohvalle ja mä istun hiljaa koneella. Ei jaksa ajatella, että katsois jotain leffaa ettei äljäke herää. Eikä jaksa kaivaa korvanappeja jostain, että kuuntelis niistä musaa. Ei jaksa pelata pleikkaakaan, ettei äljäke herää. Ei jaksa soittaa kenellekään, etten herätä äljäkettä kälätyksilläni. Juon siis kolaa koneella, ja tääkin on ihan törkeän tylsää. Ja tupakalla käydessäni aloin ajattelemaan, että olo on niinku asuis jonku "tyranni-äijän" kanssa eikä se nyt ainakaan piristänyt yhtään.
Mulla on ihan karsee ikävä mun äljäkettä, enkä mä tiedä millon saan sen edes takasin :(
(joo, sillä siis edelleen on tuo hoito päällä minkä takia se ei ole oikein itsensä)

Ah, purkauduin. Kiitos ja kumarrus.

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
:hug: ei tuota varmaan ymmärrä ennenkuin on ite samassa tilanteessa.

Juu, ei kai. Mä oon nyt vaan vähän hämmentynyt tuosta, että ajattelin asuvani jonkun "tyrannin" kanssa.. pitäishän mun ymmärtää paremmin :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Iso iso :hug: taas kerran :D

Sä oot niin sitkee sissi, että kun oot jo näinkin kauan jaksanut, niin etköhän jaksa vielä hetken lisää =)

Et oo eka, joka sanoo mua sitkeeksi sissiksi :D Kyl mie jaksan, pakkohan se on. Tää on kai taas vaan näitä iltoja.. kun istuu yksikseen voimatta tehdä mitään tämän kummempaa, niin tulee kai ajateltua vähän liikaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
:hug: ei tuota varmaan ymmärrä ennenkuin on ite samassa tilanteessa.

Juu, ei kai. Mä oon nyt vaan vähän hämmentynyt tuosta, että ajattelin asuvani jonkun "tyrannin" kanssa.. pitäishän mun ymmärtää paremmin :ashamed:

"kaipaat miestä taloon" kyllä se siitä, joskus viellä kiroot sitä tyrannia täällä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
:hug:
onko tietoa kauanko tuota vielä jatkuu??

Ei oo, se(kin) tässä mättää. Lääkärin ois pitänyt tänään soittaa viimeisimpiä tuloksia, mutta paskat.. ens viikkoon pitää odottaa, olikohan se perjantaina kun tuolla on taas aika sinne sairaalalle. Sitten taas jotain tiedetään enemmän.

Et oo eka, joka sanoo mua sitkeeksi sissiksi :D Kyl mie jaksan, pakkohan se on. Tää on kai taas vaan näitä iltoja.. kun istuu yksikseen voimatta tehdä mitään tämän kummempaa, niin tulee kai ajateltua vähän liikaa :)

Jos on yksinäinen olo tulee helposti ajateltua aivan liikaa... Oon huomannut sen kun isäntä reissaa niin paljon. Onneksi niin yksinäinen olo ei oo ihan joka ilta :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:
Etkö sä vois lähtee vaikka jotain kaveria ilahduttamaan kyläilylläs? =)

En, koska toi on nukahtanut tuohon. Jos jätkä herää jostain syystä ja tuo "joutuu" herää siihen, mä saan kuulla siitä varmaan viikon. Siis nyt kun tuolta on taas tolleen "lähtenyt taju" niin se on nukahtanut pahaan oloonsa ja tarttee sitä unta että se on taas suht ok kun herää. Eli mulla on päivystys.. niin mistähän se mun tyranni-ajatukseni tulikaan :whistle:

Jos on yksinäinen olo tulee helposti ajateltua aivan liikaa... Oon huomannut sen kun isäntä reissaa niin paljon. Onneksi niin yksinäinen olo ei oo ihan joka ilta :hug:

Onneksi ei, totta :) Tällaset liiallisen ajattelun illat on ärsyttäviä, kun keksis vaan jotain ettei tulis vahingossakaan ajateltua :kieh:

Onneksi ei, totta :) Tällaset liiallisen ajattelun illat on ärsyttäviä, kun keksis vaan jotain ettei tulis vahingossakaan ajateltua :kieh:

Kudo pelkkiä villasukan kantapäitä, siinä kun oikeen tikkuaa ja laskee silmukoita, niin ei ehdi miettiä ihan liikaa :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja ixus:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
en tiiä yhtään kyllä missä mennään täällä palstalla, mut :hug:

En mäkään. Pihalla kuin lumiukko, mutta jaksuja :hug:

Lintulautana minkäkin, mutta ilmeisesti ap on niitä harvoja meistä, jotka oikeasti näkevät muutakin kuin sen oman navan
:flower: :hug:

Kirjoita säkin eriävä mielipide johonkin tunteita nostattavaan aiheeseen, niin johan äkkiä unohtuu omat murheet (palstan mammat pitää siitä huolen). ;)

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1224240

Kirjoita säkin eriävä mielipide johonkin tunteita nostattavaan aiheeseen, niin johan äkkiä unohtuu omat murheet (palstan mammat pitää siitä huolen). ;)

:laugh: Joo, ei lähde ajatus harhailemaan... :kieh:

Voishan tuokin toimia :laugh:

Mä kyllä kans mielelläni tarvittaessa sanailen kiivaasti Kottaraisen kanssa :saint:

Voishan tuokin toimia :laugh:

Mä kyllä kans mielelläni tarvittaessa sanailen kiivaasti Kottaraisen kanssa :saint:

Kottaraisen?

Yhteistyössä