Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Voishan tuokin toimia![]()
Mä kyllä kans mielelläni tarvittaessa sanailen kiivaasti Kottaraisen kanssa :saint:
![]()
![]()
![]()
![]()
Anteeks nyt vaan, mut sun piti olla mun halinalle :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Rakas, mitä vain haluat :hug: *kääntää toisenkin posken*
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Rakas, mitä vain haluat :hug: *kääntää toisenkin posken*
*vaatii seuraavaksi pyllyposkia* :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:*pyllistää* Onko mun valtiattareni nyt ilonen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:*pyllistää* Onko mun valtiattareni nyt ilonen?![]()
Eihän tässä nyt voi olla olemattakaan B)
Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:Hyi, saastaisia perverssejä koko palsta täynnä! Pois se minusta! |O
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:Hyi, saastaisia perverssejä koko palsta täynnä! Pois se minusta! |O
Moon määrittelemättömällä lomalla perverssioista.. sekin vielä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:Hyi, saastaisia perverssejä koko palsta täynnä! Pois se minusta! |O
Voi sua.:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:Hyi, saastaisia perverssejä koko palsta täynnä! Pois se minusta! |O
Voi sua.:hug:
Kiits, mä koitan olla ajattelematta asiaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Pitääkö sullen viä alkaa maksamaankinEi siit oo aiemmin ollu mitään juttua!
Sopiiko tää linkki maksuksi?
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=53075&c=5&suurennos
Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:Heh, ookoo. =)
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Voi luoja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Voi luoja? Ootko sä nyt käyny siellä papin puheilla![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Voi luoja? Ootko sä nyt käyny siellä papin puheilla![]()
![]()
![]()
Noennoo, mutta mitä ihmettä tohon voi muuta sanoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Aattelin vaan, josko oot menny ihan tolkuttomaks:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Aattelin vaan, josko oot menny ihan tolkuttomaks:xmas:
Kyl mie voin päästäni sekaisin olla, mutta en nyt sentään seinähulluksi ala![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Tiesikkös, että mä luulin kersana, että seinähullu tarkottaa Seinäjokista :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Voi mussua :hug: :heart: