Ajattelin tänään tehdä itsemurhan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hannele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
H

Hannele

Vieras
Olen masentunut ja epätoivoinen. . .

Haistelin eilen kuopuksen ihanaa tukkaa ja ajattelin että se mielessäni otan kaikki 180 tablettia lääkkeitä ja pullon Vodkaa päälle. . .

Olen yksin kotona iltaan asti, kukaan ei ehdi hätiin. . .

Rauhaisa olo. . . En tunne tekeväni mitään pahaa kenellekään. . . En vain enää jaksa. . .

(ei ole feikkiä. . . luulkaa niin jos haluatte, ei se minua haittaa. . . pakko vaan jakaa tätä tunnetta ja oikeutetusta olosta. . . olen onnellinen koska tunnen että saan itse päättää omasta elämästäni, muuten en sitä hallitse enää mitenkään. . . )

:(

Suosittelen lämpimästi ottamaan puhelimen käteen ja soittamaan numeroon 112.

Niin moni on suosta noussut, ihan varmasti siis nouset sinäkin. Tsemppiä :hug:

Älä tee sitä!

Vaikka tuntuis kuinka pahalta niin älä tee sitä. on tuhat syytä elää.. varmasti on muitakin keinoja olemassa vaikka nyt tuntuis siltä että olet umpikujassa. soita itsellesi apua..

Tiesitkö että itsemurhariski kasvaa huimasti jos oma vanhempi on tuollaiseen ratkaisuun päätynyt. Ethän halua että lapsiesi elämää menee vituiksi jo alusta alkaen.

Voiko sua mitenkään auttaa?

Ajattelepa sitä kuopusta uudemman kerran ja lapsiasi muutenkin! Mieti mitä tuo ratkaisusi vaikuttaa heidän kaikkien elämään. Kyllä sinä otteen omasta elämästäsi saat, kunhan et nyt luovuta.

:hug:

Teet tuolla tempulla ikävää lapsellesi. Koita elää minuutti kerrallaan, ei elämä ole pelkkää paskaa, vaan alas mennään ja sieltä kavutaan ylös!
Mikä tekee nyt elämästäsi niin heppoisen tuntuisen, ettet kykene sitä käsittelemään? :(

Etkö edes tunne tekeväsi pahaa lapsillesi? Mieti, miltä heistä tuntuisi, kun äiti tappaisi itsensä. Ja ihan varmasti monella on vielä huonommin asiat kuin sinulla.

Et sinä oikeasti sitä tahdo tehdä! Et, koska kerroit sen tänne. Ota puhelin käteesi ja soita 112, sinä tarvitset ja saat varmasti apua, älä tee mitään peruuttamatonta!! Lapsillasi on VAIN yksi äiti!! :hug:

Jos et itseäsi mieti niin mieti lapsiasi, jotka eivät toivu siitä koskaan!!!!!!!!!!!!!

Valtakunnallisesta kriisipuhelimesta kriisiapua.

Valtakunnallinen kriisipuhelin tarjoaa välitöntä keskusteluapua kriiseissä oleville ja heidän läheisilleen. Puhelimessa vastaavat sekä kriisityöntekijät että koulutetut vapaaehtoiset tukihenkilöt. Valtakunnallisessa kriisipuhelimessa päivystävät vastaajat yhdeksällätoista eri paikkakunnalla ympäri Suomea.

Puhelimella voi lähestyä auttajaa myös nimettömänä. Puhelinauttamisen tavoitteena on helpottaa asiakkaan henkistä hätää tarjoamalla hänelle mahdollisuuden puhua yllättävästä tapahtumasta tai vaikeasta elämäntilanteesta sallivassa ja tukevassa ilmapiirissä.

Puhelinnumero on 01019 5202

Puhelin on auki:

ma - pe 9:00 - 06:00, la 15:00 - 06:00 ja su 15:00 - 22:00.

Rauhaisa olo. . . En tunne tekeväni mitään pahaa kenellekään. . .

Sorry, mut toi on kyllä ihan se kaikista pahin ja kamalin juttu, minkä ikinä voit lapsillesi tehdä !! Hae apua, heti !

Mieti, että vaikka voitkin päättää omasta elämästäsi niin päätät siinä samalla myös lastesi elämästä sekä näytät todella huonon keinon ratkaista ongelmia. Toivon, ettet tekisi sitä vaan saisit voimia hakea äkkiä apua itsellesi!

En jaksa ajatella lapsia, mitä niillä on yhtään mitään väliä. . .

En halua enkä jaksa hakea apua. . . Päätä särkee ja itkettää. . . En pysty ajattelemaan muita, tehköön jokainen oman ratkaisunsa. Olen sinut asian kanssa. . .

Kuopus, eli sulla on useampikin lapsi?

Mulla oli tommonen olo vielä viime talvena. Sitten erään lapsen lääkärikäynnin yhteydessä en enää jaksanut, vaan aloin itkeä.. Lääkäri oli mukava, ymmärtäväinen ja kun kerroin että aamulla ensimmäisenä ajattelen vain mihin vien lapset hoitoon ja miten lopetan päiväni sen jälkeen. Tää lääkäri teki lastensuojeluilmoituksen, kirjoitti mulle masennuslääkkeet... JA varasi ajan psykologille. Siitä asti käynyt mtt:ssä juttelemassa, masennusta ei ole enää ja lääkityksen voin ja uskallan lopettaa pian :)
Tiedän että nyt ei tunnu sille että näin voisi käydä sinullekin, mutta usko mua, ei se elämä loputtomiin ole taistelua eteenpäin.

Jos et itsestäsi voi välittää enää niin välität kuitenkin lapsistasi. Nuuhki sitä kuopuksen tukkaa ja mieti miten sydäntäsärkevästi hän ja muut lapsesi itkevät kuullessaan äidin poismenosta! :hug: <3

Status
Viestiketju on suljettu.