ajattelinkohan ihan loppuun asti kun koira hankittiin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
siis oikeesti, miten mä käytän sen aamusin lenkillä ennen töihinlähtöä? :o

pojan nukkuessa en lähde, poika mukana ei mistään tule mitään kun on niin äitiinsä tullut et aamut on yhtä tuskaa ja paskaa ja se lenkkeilykin on sitä et 4metriä kotiovesta ja käännytään itkien takas, kokeiltu on :ashamed:
todellako mun tarvii viedä poika ensin hoitoon ja sit tulla lenkittää koira ja lähtee töihin :ashamed:
mä aiemmin kuvittelin et kyllähän nyt 3veen aamulenkille mukaan voi ottaa, varsinkin kun on kävelijätyyppiä eikä omista rattaita esim.ollenkaan.. :whistle:
olin väärässä :xmas:

rattaat sun täytyy hommata, poika niihin ja korttelia kiertämään.
Ei aamuisin tarvitse kovin pitkää lenkkiä tehdä, sen verran että saa asiansa tehtyä ja illalla on sitten liikunnan vuoroa

Ei siinä teidän lähellä ole metsää tai peltolänttiä tm?
Kaupungissa asuessa selvisin itse aina sillä että kökötin metsän reunassa ja heitin keppiä pusikkoon niin kauan että mopelle tuli hätä. Samalla saattoi hyvin siemailla aamusumpit ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
Ei siinä teidän lähellä ole metsää tai peltolänttiä tm?
Kaupungissa asuessa selvisin itse aina sillä että kökötin metsän reunassa ja heitin keppiä pusikkoon niin kauan että mopelle tuli hätä. Samalla saattoi hyvin siemailla aamusumpit ;)

:D :D :D :D
Kuulostipa hulvattomalta.

Mutta pahaperse, kyl ne rattaat on varmaan paras ratkaisu.

Vaikee tilanne, mutta jos ei koiruudesta halua luopua, niin kai se on poika ensin hoitoon vietava... Tai sitten meette niin himputin aikaisin nukkumaan, etta aamut eivat enaa tuota tuskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jenna:
Vaikee tilanne, mutta jos ei koiruudesta halua luopua, niin kai se on poika ensin hoitoon vietava... Tai sitten meette niin himputin aikaisin nukkumaan, etta aamut eivat enaa tuota tuskaa.

ne aamut tuottaa tuskaa vaikka mentäis kuudelta nukkuun :D
ja koirasta luopuminen nyt ei tuu kysymykseenkään..

täytyy kikkailla siihen asti et saa rattaat hankittua :)

Yhteistyössä