Neilikka, ei huono ajatus tuo ruoka. Kiitos vinkistä! Olen niin surkea keittiössä, että repertuaari aika kapea. Mutta tein hyvää pastaa! Mun täytyy aina tsempata ruuanlaiton suhteen, kun se ei suju luonnostaan. Ja mieskin sitten arvostaa kun käyttäydyn kunnon vaimokkeen lailla.
Meitä on kyllä lähentänyt tämä vauvayritys. Nyt kun ollaan löydetty yhteinen sävel. Osataan ottaa huumorilla ja otetaan se yhteisenä harrastuksena. Puheeseen on jo kehittynyt sopivia urheilutermejä. Huomaan että mua stressaa VÄHEMMÄN kun sähellän ovistikkujen kanssa. Kun saan pongattua oviksen ja urheillaan silloin kun pitää, niin tiedetään tehneemme kaikkemme. Eli ei jää jossittelun varaa.
Sade, se jtp-tekniikka ei jotenkin käynyt meille, kun se toi stressiä. Mä en vaan pystynyt harrastamaan "pakosta" koko kuukautta. Nyt ei ole kelloon katsomista koko kuukauteen, paitsi ne pari päivää. Ja siitä on tullut hassusti kuin roolileikkiä, koska seksi silloin ei tosiaankaan ole spontaania, vaan alkaa kliinisestä tikun lukemisesta. Vaikkei nyt natsaisi, niin aion jatkossakin kp 1:stä alkaen olla "saharana" ovikseen asti. Se tuntuu jotenkin loogiselta, plus lisää halua siten kun sitä taas saa. Ja mieskin tykkää kun voidaan vähän leikkiä, eikä sitä perusjuttua.
Sade, hassua tuo valuminen. Pilereitä syödessä olin märkä koko ajan, nyt valkovuoto on vähentynyt huomattavasti. Ihan selkeä ero entiseen. Mutta kiihottuessa olen tosi märkä. Pitäis juoda sitä greippimehua...