AJATUKSESTA YRITYKSEEN 7

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sade81

Vieras
Lissu28 28+26 Y12/05
Neilikka 26+26 Y01/07
Iipi 32+36 Y02/07
Angsteri 28+31 Y3/07
Erica 31+34 Y3/07
Anna 27+25 Y04/07
Minni 26+25 Y04/07
Rosa78 29+32 Y05/07
Ballerina 30+28 Y06/07
Sade81 26+28 Y06/07
Pimmu 22+24 Y05/07
Mi-iu 22+26 Y08/07

Hei tiesithän Minni-the-laittikokiksen-juoja, että siinä käytetty aspartaami ei välttämättä ole hyvä juttu hedelmällisyyden kannalta! En nyt muista mitään faktoja tähän, mutta lähtökohtaisesti mua epäilyttää kaikki tuollainen.

ihanan syksyinen ilma ulkona kunhan vaan muistaa pistää tarpeeksi vaatetta päälle. Ajattelin kohta lähteä pienelle päiväkävelylle loman kunniaksi =)

Huomenna on sitten gyne, olen yrittänyt jo kirjoittaa listaa mitä kaikkea pitää muistaa kysyä. Tuntuu tyhmältä kun tuossa listassakin lukee että yritys aloitettu kesäkuussa ja nyt on melkein syyskuu ja silti vasta 2 kiertoa..siis kun on normaalia pitempi kierto niin menettää tavallaan aikaa..ja kun en ole maailman kärsivällisin ihminen niin ärsyttää..plaah..

mulla jännäyspäivä luultavasti 26.9 mutta saa nähdä miten käy. Ei mulla sillon teininä ennen pillereitä ollut 38päivän kiertoja mutta nyt näyttää kyllä vakiintuneen tuohon. Yritän ajatella positiivisesti että tosi hienoa että pillereiden jälkeen on tullut menkat ja vielä melkein säännöllisesti..olisi paljon tylsempää jos olisi joutunut odottamaan ensin vaikka 6kk menkkoja.

kääk..tuntuu että kaikki asiat vaikeuttavat hedelmöittymistä ja silti ihmiset hedelmöittyvät?!? itse en kyllä tykkää rasvattomista/sokerittomista/hyla tuotteista, joten sen suhteen pitäisi kaiken olla suht hyvin. mutta kyllä se on totta että "tieto lisää tuskaa".

Unohdin muuten kommentoida tota neilikan vyöhykesessiota, kuulostaa edelleenkin tosi hyvältä ja mielenkiintoiselta. On kyllä varmaan täysin totta että elimistössä kaikki vaikuttaa kaikkeen ja jos esim munuaiset ovat kunnossa niin kohtukin voi paremmin ;) Mulla oli muuten pari vuotta sitten munuaiskiviä (lähtivät onneksi sitten itsekseen lopulta pois), toivottavasti ei nyt vaikuta huonosti kohtuun..ja tuosta on jo noinkin kauan niin kai munuaiset jo ihan kunnossa ovat??! *pohtii pitäisikö hakeutua vyöhyketerapeutin puheille*

Lissu28 28+26 Y12/05
Neilikka 26+26 Y01/07
Iipi 32+36 Y02/07
Angsteri 28+31 Y3/07
Erica 31+34 Y3/07
Anna 27+25 Y04/07
Minni 26+25 Y04/07
Rosa78 29+32 Y05/07
Ballerina 30+28 Y06/07
Sade81 26+28 Y06/07
Pimmu 22+24 Y05/07
Mi-iu 22+26 Y08/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, esikoinen 08/06

Tervehdys! Kirjoittelin muutama viikko sitten, et itellä ois vauvakuumetta. Toinen on haaveissa ja nyt voi sanoa et tulee jos on tullakseen. Ehkäisy jätetty pois pari viikkoa sitten. Tuli puuhasteltua ennen ovulaatiota ja sen jälkeen, ei niinä päivinä. Saa nähdä koska saa pikku2:sta alkaa odottamaan. Ilmoittelen välillä itsestäni, mutta en ehdi niin kovin usein kirjoitteleen, kun on tuo esikoinen siinä iässä että juoksee pahan tekoon. Tärppejä teille kaikille. Voisin silti liittyä tohon jännäykseenkin, EIHÄN sitä koskaan tiedä.. Jännäyspäivä, jos menee 28 päivän mukaan niin 02.09.

Tervetuloa (taas) Maijuliini :-) Uskaltaa joku sentään vielä ilmoittautua tähän joukkoon, tarkoitan nimittäin joku ei-vakiintuneista kirjoittelijoista...

Juu, pitikin kommentoida Minnille tuota samaa asiaa light-juomista. Itsekin olen palannut takaisin "kunnon juomiin" eli tässä tapauksessa esim. ihan tavalliseen Jaffaan. Jos haluat välttää sen sokerin, niin juot sitten ihan vaan kraanavettä, eikös juu ;-)

Töissä menee vähän lusmuillessa kun tietojärjestelmä takkuilee, grr... Alkaa työpöytä (siis läppärin desktop) täyttyä aika hurjaa vauhtia, kun kaikki pitää tallentaa niin että muistaa siirtää ne joskus verkkoonkin oikeille paikoilleen.

Tänään ollut omituista alavatsakipua, eli ilmeisesti ovis oireilee samalla tavalla kuin menkat. Jotenkin hullua, että nyt "luomuna" ovisoireet muka tuntuisivat selvemmin kuin pillereiden aikana... Ehkä vaan kuvittelen :-/

Ah, nyt kyllä ovis hyödynnetty. Olo taas kuin urheilusuorituksen jälkeen "Parhaani tein ja kaikkeni annoin". Eli plussasin eilen oviksen ja heti esiaviollista seksiä. Uusiksi tänään miehen ruokatunnilla. Miesraukka laihtuu kyllä tätä menoa.

Yritän kuulostella, josko jo tuntuisi siltä kuin aina syksyn tullessa, eli jos huvittaisi aloittaa jumppakausi. Bodypumpilla voisin aloittaa. Se eka kerta salille raahautumisessa on aina se isoin kynnys. Kun saa kerran mentyä, sen jälkeen menee jo rutiinilla.

Neilikka, hienoa sun akupunktio! Mulle se antoi kans jo ekalla kerralla kotitehtäväks joka ilta tehdä käsillä sellasta liikettä vatsan päällä 20 kertaa sängyssä ennen unta (sivuilta napaa kohti painetaan/vedetään).

Iipi, en nyt tajunnut... Siis tietty luomuna ovisoireet tuntuu kovemmin, koska pillereitä syödessä ovista ei tapahdu. Ja mulla oviskivut on paljon kovemmat kuin menkkakivut.

Rosa, nostan kyllä niin isoa hattua tuolle teidän suoritukselle!! kyllä tuo yrittäminen ihan työstä käy..meilläkin mies on puhunut että tulee vaikka ruokiksella kotiin jos on tarvetta että saadaan vauveli, mutta itse olen vaan pudistellut päätäni. Ehkäpä täytyy meidänkin ottaa tuo käyttöön, edellyttää tosin sitä että mun täytyy ensin bongata se ovis. Ja kun en halua liikaa stressiä ottaa niin mennään nyt vaan sillä jtp.

En muuten edelleenkään tajua kun valun ihan älyttömästi, menkoista 2 päivää ja olen jo ihan "valmis" ;) tosin eiköhän sitten oviksen aikoihin tule niin kunnolla valkovuotoa että housut märkinä koko ajan (sori näin yksityiskohtainen sepustus, mutta ihmetyttää hieman kun valun ympäri kierron eikä tule ollenkaan kuivia kausia)

jeps mutta nyt leffaa katsomaan, toivottavasti parempi kuin edellinen mikä vuokrattiin. jos ei, niin täytyy sitten vaan nauttia oman kullan kainalosta ;)

Kiitos kiitos hienosta vastaanotosta. Täällä päivän siivoillu, mattoja myöten. Niitä tuli jynssättyä pojan päikkäriaikaan. Nyt sitten saanut makuuhuoneet siivottua, taidan jättää myöhemmälle olkkarin ja keittiön. Nyt poika taas pikku päikyillä, nyt taas mamma koneella.. Pojalla nuha, ei kovin pahana kuitenkan, sitten sai elämänsä eka mustan silmän ja toivottavasti vikan, kaatui ja löi silmäkulmansa. Kyllä sitä säikähti.. Onneksi ei pahemmin kuitenkan käynyt.

Nyt mun pitäs alkaa tekeen taas jotain siivoushommia. Tosiaankin kun tuo pikkumies nukkuu. Muuten ei tuu valmista koskaan. Palataan taas ja tärppejä kaikille!!!!

Neilikka, ei huono ajatus tuo ruoka. Kiitos vinkistä! Olen niin surkea keittiössä, että repertuaari aika kapea. Mutta tein hyvää pastaa! Mun täytyy aina tsempata ruuanlaiton suhteen, kun se ei suju luonnostaan. Ja mieskin sitten arvostaa kun käyttäydyn kunnon vaimokkeen lailla.

Meitä on kyllä lähentänyt tämä vauvayritys. Nyt kun ollaan löydetty yhteinen sävel. Osataan ottaa huumorilla ja otetaan se yhteisenä harrastuksena. Puheeseen on jo kehittynyt sopivia urheilutermejä. Huomaan että mua stressaa VÄHEMMÄN kun sähellän ovistikkujen kanssa. Kun saan pongattua oviksen ja urheillaan silloin kun pitää, niin tiedetään tehneemme kaikkemme. Eli ei jää jossittelun varaa.

Sade, se jtp-tekniikka ei jotenkin käynyt meille, kun se toi stressiä. Mä en vaan pystynyt harrastamaan "pakosta" koko kuukautta. Nyt ei ole kelloon katsomista koko kuukauteen, paitsi ne pari päivää. Ja siitä on tullut hassusti kuin roolileikkiä, koska seksi silloin ei tosiaankaan ole spontaania, vaan alkaa kliinisestä tikun lukemisesta. Vaikkei nyt natsaisi, niin aion jatkossakin kp 1:stä alkaen olla "saharana" ovikseen asti. Se tuntuu jotenkin loogiselta, plus lisää halua siten kun sitä taas saa. Ja mieskin tykkää kun voidaan vähän leikkiä, eikä sitä perusjuttua.

Sade, hassua tuo valuminen. Pilereitä syödessä olin märkä koko ajan, nyt valkovuoto on vähentynyt huomattavasti. Ihan selkeä ero entiseen. Mutta kiihottuessa olen tosi märkä. Pitäis juoda sitä greippimehua...

Tulinpa tännekin ihan ajan kanssa...

Rosa, olen sinun kanssasi ihan samaa mieltä homoseksuaaleista ja ylipäätänsä koko kirjoituksesi kanssa. Korottaisin vielä sellaisella asialla, että mielestäni ihmisen arvoa ei määrittele mikään muukaan ulkoinen asia, kuten koulutus, uskonto/uskonnottomuus, asema, siviilisääty, ulkonäkö, eteläpohjanmaalaisuus, tilipussin koko... Kyllä se arvo mitataan ihan muilla mittareilla, ainakin minun silmissäni.

Mustasukkaisuudesta kyseli joku... Täällä päässä ei olla kumminkaan päin. Vähän huolestuttavaakin, ihan kuin joku sanoikin :) Olisinkin kyllä todella ahdistunut, jos olisi mustasukkaisena vartioitseva mies. Ja heh ehkä sekin varmaan olisi ahdistunut.

Kaikkia lihaksia jomottaa, kävin pitkästä aika kuntsilla. Ta kustantaa salin/uinnin kerran viikossa, pitää alkaa hyödyntämään.

Hei ja pirteää huomenta kaikille! Pongasin oviksen eilen klo 21! Eli etuajassa. Varmistin vielä tänä aamuna, kun eilen en ollut varma olisiko viime vessakäynnistä se neljä tuntia ja selkeä + tuli taas. Mietin ettei toi hiivapuikko voi nostaa hormonitasoa... Ei kai siinä luulisi hcg-hormonia olevan?!?

Onko tämän viikonlopun jännäilijöillä mitään raskausoireita? Koska ajattelitte testata?

Pakko hehkuttaa: mulla on tänään vapari ja laitoin just takkaan tulen ja kynttilän palamaan. Kohta laitan kahvin tippumaa, ukkeli nukkuu vielä alakerrassa eikä tiedä mitään, että tänään joutuu urakoimaan ;)

Oi kun tuo kuulostaa ihanalle angsteri! *huokaus* Takkatuli on niin ihanan romanttinen, jotenkin... :)

Hihi, jotenkin voin kuvitella Rosan lypsämässä miestä tyhjäksi. Niin että luut vaan jäävät näkyviin liian isoksi muuttuneen nahkan alle :)

Hihii Lumikukka, mikä olo? ;) Kävin naapuriketjussa vakoilemassa :)

Hyh. Mä unohdin eilen illalla syödä. Siis oikeasti. Huolestuttava unohdus. Ihan sama kuin jos Karvinen unohtaisi syödä. Arvatkaa vaan tekikö aamuksi huonon olon? Hmph. Kauhistuttaa dementoitumisen vauhti nelikymppisenä...

Höh vai vakoilemassa :) Joinaa sinäkin tuohonkin ketjuun, siellä on mukavaa väkeä. Tilanne jatkuu. Ja nyt töihin! Lupasin itselleni olla tosi ahkera tänään. Hyvää päivänjatkoa, ladies.

Lumikukka: Tiedän tunteen! Kävin tiistaina salilla pitkästä aikaa ja tänään jalat on ihan tönkkönä... Eilen illalla piti päästä kävelylle ettei tää päivä olis ihan näin tuskaa, mutta satoi vettä koko päivän.

Ja okei, tunnustan, väsytti edelleen niin paljon että mielummin jäin sohvalle (laiska minä :-I). Kaveri rupes jo töissä vihjailemaan perheenlisäyksestä, kun valitin väsymystä, ainaista nälkää ja palelua. Eilen mittasin jopa kuumeen, mutta mittari näytti 35,9!

Rosa: Mulla sama juttu. Valkovuoto on vähentynyt huomattavasti kun jätin pillerit pois. Ja tuosta ovisoireilusta: ei enää aavistustakaan mitä yritin oikein selittää *pyörittelee silmiä*. Menköön sekin väsymyksen piikkiin ;-)

Mi-iulle ja Lissulle peukkuja :-D