no ilmeisesti mulla sit tulee menkat kuten vt epäili... hänen mielestään vielä ei ollut ainakaan kiinnittynyt, ja uskoi että jos on sopiva aika niin hoidosta on jopa apua kiinnittymiseen... mutta tosiaan mulla on yli viikko ovulaatiosta kulunut, viikko ja neljä päivää joten kai se on vaan menkkoihin varauduttava...
Eilen tuntu ekan kerran menkkaololta että kohta ne alkaa ja tänä aamuna kans jomotti siihen malliin.. :/
Meni nyt hermot täysin tän kaupungin sairaslomahakemusten kanssa... kysyin eilen että eikö mun kannattais vasta huomenna (eli tänään) tulla hakemaan sairaslomaa kun tarvin sen lauantain ja sunnuntain... vastaus oli ei... ja nyt sitten sain vaan lauantain.. tänään soitin lääkäriaikoja, kaikki mennyt.. eli "mene sinne kaupunginsairaalaan venaamaa koko päiväksi" niin saat yhden sairaslomapäivän vielä...
sanoin sitte niille muijille, että vai niin, no sit mä meen kyl ennemmin töihin pää paketissa ku jonneki kaupungin sairaalaa jonottaa viis vuotta kipeenä...
Kyl niinku niin meni hermot et en kyl toiste niitä ämmiä sielä kuuntele!!
"ei sun vielä tarvi sinne sairaalaa mennä ku vasta sunnuntaina" no just joo!! saakeli yhden päivän takia, että vois kotona parannella itteä niin pitää jonottaa jossain miljoonien muiden kipeiden kanssa että oikein pöpöt leviää ja hermot kiristyy...
ARgh! anteeks hirvee valitus.. viimenen kerta ku kuuntelen ketää sairaanhoitajaa tässä kaupungissa..
Neilikka on nähnyt sateenkaaria!

ihanasti kyllä paistaa tuo aurinko, mä normaalisti olisin jo viel nukkumassa mut meni hermot puhelimessa ja sit en enää saanu unta niin piti tulla koneelle...