Ei mullakaan mitään sen suurempia oireita ole oviksen aikaan. Siks oon alkanut tikuttaa, tosin ilman tulosta. Nyt ostin sen kuumemittarin, ni voin aina ennen nukkumaan menoa mittaa lämmön jos vaikka sillä saisin bongattua. Koska en kertaakaan oo ollut juomatta 4 tuntia ennen testausta, ja sehän voi vaikuttaa tulokseen (mieluummin uskon näin, ku etten muka olis ovuloinut.. blaah).
Mä en malta odottaa ens viikkoon. Mul on sillon se lääkäri, ja haluan nyt-heti-äkkiä vastauksia mun kysymyksiin!!!! Toivotaan, et mun "korvasienet" ei oo pilantuneet..
Hei syöttekö te aamupalaa? Onko kellään muulla ongelmana se, et tulee heti aamupalan jälkeen tosi paha olo. Mul on ollut sitä jo pidempää. Siis puhun kuukausista. Se tulee aika kausittain, ja nyt olis taas se öklö-kausi meneillään. Ja jos en syö, ni tulee hirmu nälkä, ja sit kun syön ni alkaa oksettaa.. Ja muutenkin mun on syötävä vaikka väkisin, koska en aina kerkiä syömään vasta kun 7 illalla. Pitäis varmaan alkaa syömään pelkkiä hedelmiä heti aamusta, ja sit myöhemmin jotain muuta kevyttä.. Hmm.
Hei mikä tilanne Lissulla on?! peukkuja sinne!! Ja muille tietenkin!! bdbdbddbd