AJATUKSESTA YRITYKSEEN 9

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sade81

Vieras
Lissu28 28+26 Y12/05
Neilikka 26+26 Y01/07
Iipi 32+36 Y02/07
Angsteri 28+31 Y3/07
Erica 31+34 Y3/07
Anna 27+25 Y04/07
Minni 26+25 Y04/07
Rosa78 29+32 Y05/07
Ballerina 30+28 Y06/07
Sade81 26+28 Y06/07
Pimmu 22+24 Y05/07
Mi-iu 22+26 Y08/07

Lissu28 28+26 Y12/05
Neilikka 26+26 Y01/07
Iipi 32+36 Y02/07
Angsteri 28+31 Y3/07
Erica 31+34 Y3/07
Anna 27+25 Y04/07
Minni 26+25 Y04/07
Rosa78 29+32 Y05/07
Ballerina 30+28 Y06/07
Sade81 26+28 Y06/07
Pimmu 22+24 Y05/07
Mi-iu 22+26 Y08/07
Maijuliini81 26+26 poika 08/06, TJOT 08/07

mullakaan ei oo mitään oviskipuja... joskus harvoin oon saattanu tuntea nippausta jommalla kummalla puolella, mut yleensä ei mitään. Ainoa merkki on et on enemmän limaa niillä tienoilla, ja et ovistesti näyttää plussaa joinain kuukausina. Voihan sitä olla etten ovuloi joka kk... Hmm... jos ovistesti näyttää plussaa niin onks sit varma et ovuloi siinä kuussa?

Ei mullakaan mitään sen suurempia oireita ole oviksen aikaan. Siks oon alkanut tikuttaa, tosin ilman tulosta. Nyt ostin sen kuumemittarin, ni voin aina ennen nukkumaan menoa mittaa lämmön jos vaikka sillä saisin bongattua. Koska en kertaakaan oo ollut juomatta 4 tuntia ennen testausta, ja sehän voi vaikuttaa tulokseen (mieluummin uskon näin, ku etten muka olis ovuloinut.. blaah).
Mä en malta odottaa ens viikkoon. Mul on sillon se lääkäri, ja haluan nyt-heti-äkkiä vastauksia mun kysymyksiin!!!! Toivotaan, et mun "korvasienet" ei oo pilantuneet..

Hei syöttekö te aamupalaa? Onko kellään muulla ongelmana se, et tulee heti aamupalan jälkeen tosi paha olo. Mul on ollut sitä jo pidempää. Siis puhun kuukausista. Se tulee aika kausittain, ja nyt olis taas se öklö-kausi meneillään. Ja jos en syö, ni tulee hirmu nälkä, ja sit kun syön ni alkaa oksettaa.. Ja muutenkin mun on syötävä vaikka väkisin, koska en aina kerkiä syömään vasta kun 7 illalla. Pitäis varmaan alkaa syömään pelkkiä hedelmiä heti aamusta, ja sit myöhemmin jotain muuta kevyttä.. Hmm.

Hei mikä tilanne Lissulla on?! peukkuja sinne!! Ja muille tietenkin!! bdbdbddbd

Pahoittelut Maijuliini kun olit tippunut listalta :(

Joo, mulla on kanssa ongelmia aamupalan kanssa. Yleensä syönkin vaan jogurtin ja sitten vähän myöhemmin töissä leivän. Tosin olen nyt lomalla huomannut että jos saan nukkua tarpeeksi pitkään ja herään esim vasta 11 aikaan niin silloin pystyn syömään ihan kunnollisen aamupalan ilman öklötystä. Jos taas teen etänä töitä niin saattaa mennä tuntikin heräämisestä ennenkun syön mitään. Sulla on tietysti vähän ongelmallisempaa jos on niin kiire että muu syönti venyy. (Ei tosin kuulosta hirveän terveelliseltä jos et ehdi koko päivän aikana syödä yhtään mitään..mä ainakin kuolisin nälkään ;)

Ai niin, limoista vielä...en taas tajua kun mulla heti menkkojen jälkeen on n. viikko TOSI limaista ja sitten se vähän vähentyy. Eikös pitäisi mennä niiin että menkkojen jälkeen kuivempaa ja sitten innostuu?!? no eipä sillä niin väliä kunhan vaan ovuloin.

Ensi viikolla onkin näköjään monta jännäiltävää, hirveästi peukutuksia!!

No nyt se taas alkoi... nimittäin se oman kropan tarkkailu suurennuslasilla, höh! Vatsassa tuntuu sen oloisia nippauksia ja myllerryksiä, että muistuttavat menkkoja mutta toisaalta taas eivät. Ja sitä paitsi, jos mulla olis taas lyhyempi (= 26 pv) kierto, niin menkat alkais silloin la/su. Eihän nyt vielä pitäis olla menkkakipuja? Eihän?

Mulla sama juttu kuin monella muullakin, eli en tunnista ovista niin selvästi kuin olen joidenkin ymmärtänyt tunnistavan. Tai sitten olen vaan niin tumpelo.

Pimmun kyselyyn sen verran, että mulla on nykyään nälkä koko ajan. Eilenkin mies ihmetteli, että miten mulla nyt voi NIIN nälkä olla kun ei yleensä ole (siinä hakiessani toista santsia lautaselle *punastuu*). Aamulla on minuutin tarkkaa aamupalan syömisen kanssa tai muuten ehtii tulla huono olo. Joo ja kun syön aamupalan n. 6.30 niin mulla on kamala nälkä jo parin tunnin päästä. Ja aamulla pystyy syömään vain rajallisen määrän... Yksi syy tähän miltei pohjattomaan ruokahaluun voi olla puhdistuskuuri jonka taas söin (Colonic plus). Tiedä häntä, sanoi kissa :-)

Aamupalahan on päivän tärkein ateria, eikös vain? Minulla on melkoiset aamurutiinit, herään hyvissä ajoin ehtiäkseni kahvittelemaan ja lukemaan lehden rauhassa. Aamupuuro on tavoite, tosin usein syön kuitenkin ruisleipää ja jugurttia.

Neilikalle lohturutistus! Joko syöt teroja? Minun kiertoni ovat niin omituiset teroista huolimatta, että odotan ensi keskiviikon gyneä malttamattomana. Välivuotoa kp 24-27 ja nyt sitten ovislimaa kp 32... Ei voi kuin toivoa, että se nyt sitten oli ovis. Odotellaan taas!

Onnea morsiamelle, hääsuunnitelmat kuulostivat ihanille! Jännittäjille huisisti peukkuja!

ihan uskomattomia noi netissä olevat ovulaatiolaskurit. Milläköhän perusteilla noita päiviä laskevat? syötin samat päivät kaikkiin (testastin 3 eriä) ja niiden mukaan ovulaationi saattaa heittää jopa viikolla..yksi sanoi että se olisi jo nyt viikonloppuna ja seuraava että on vasta seuraavana (näin itsekin olen laskenut että vasta ensi viikolla pitäisi olla oikea aika)..No huomasinpa taas että ei kannata tuostakaan stressata tai etsiä oikotietä onneen..jtp jatketaan niin jos on tarkoitus napata niin sitten nappaa. Jos ei niin sitten vaan pakko jatkaa yrittämistä!

joo mutta nyt tämä tyttö lähtee jumppaan, eka kerta tänä syksynä, toivottavasti on hauskaa =) Ja Teoria miehistä jää tänään tauolle, snif :(

Kotona taas. Meillä meni purkkiin ”simpauttaminen” oikein hyvin. Oli kuulemma komeaa rekvisiittaa siellä testinnottohuoneessa ;) . Eli kun me ei asuta Helsingissä, niin mentiin varmuuden vuoksi paikan päälle sinkauttaan simpat purkkiin. Kerroin miehelleni Rosan kokemukset ja mies kyllä ihmetteli miten voi olla ongelmia saada simppoja siihen purkkiin ja sanoi, että hän piti ”sitä” purkissa koko toimituksen ajan. Katsoimme toisiamme ja ruvettiin nauraan…niinpä, kaikki ei saa sitä mahtuun purkkiin…heh! Eli Rosa, tehtiin tahtomattamme tällainen pika-analyysi ;)!
Tulokset saadaan alle kahdessa viikossa. Lupasivat vähän aikaisemmin, kun meillä on se muutto. Saana, sen testin voi ottaa milloin vain eli ei tarvitse edes lähetettä. Sellaisia opaskuoria ja purkkeja saa terveyskeskuksista ja yksityisiltä.

Juu, ei mullakaan ovulaatio tunnu mitenkään. Ennen km:a oli runsaat limat, mutta nyt ne on vähentyneet. Ei ole varmaan kroppa ihan palautunut.

Yes, Iipiä jännäillään!! Koska ajattelit testata? Toi nälkähän voi johtua myös maha-asukista!!

Sade, koitappa www.yourdays.com kalenteria. Musta se on aika hyvä ja mielenkiintoinen.

Mäkin oon käyttänyt tota yourdaysin kalenteria, mutta toisaalta mun menkat on niiiin pirun epäsäännölliset, ettei mikään kalenteri voi tarkkaa aikaa antaa. Tosin sekin antaa n. arvion, eli oisko ollut, et 9. päivä alkaa hedelmälliset ajat ja sitten 14. pvä loppuu.. Tai jotain. Ja kaikkist varmin pvä pitäis olla viikon päästä, samaan aikaan kun gyne, ni eiköhän se näe mikä on meininki tuolla uumenissa..

Hei ihanaa, me lähetään puolentoista viikon päästä mini lomalle barcelonaan!! Jee. Ihana saada jotain erilaista arkeen. Ja sit onkin jo melkein mun suomeen tulo. Tää kuukaus taitaa mennä nopeasti. Ja muutenkin koko talvi on täynnä suunnitelmia, ni eipä tuu aika pitkäks. Kivaa.

Mutta hyvää illan jatkoa mimmit!!!!

Hmmm. Omituista. Kävin tossa iltapäivällä vessassa ja tuli ihan pikkusen sellasta rusehtavaa vuotoa. Yleensä ei oo IKINÄ kesken kiertoa. Ja nyt on vasta kp 25, ja ovisplussan bongasin viikko sitten (ja eiks se varsinainen ovis oo sit vast 1-2 pvää plussan jälkeen?). Paniikki.

Puh, ei saa toivoa liikoja. Oon jo ehtiny surffailla salaa kaikkee kiinnitysvuotoon liittyvää.

On ihan samanlainen olo kun Janicella Frendeistä!

Kiitoksia! Äsken kans nippaili tuolta... puhhh.....

Toivottavasti ne ei ois menkat. Meillä on miehen kanssa peukut pystyssä.

Mä selitin mun miehelle tän jutun, ja se juoksi ympyrää ja huus että "meilletuleevauvameilletuleevauvameilletuleevauva", ja mä yritin toppuutella sitä. Varmaan kuitenkin vaan menkat.

JIHAA!!! Täällä saadaan Iipin ja Minnin plussauutisia päivänä minä hyvänsä, ja me muut hypätään mukaan sitten heti seuraavasta! Nyt kuulostaa kyllä molemmilla tosi hyvältä!!! Huraahuraahuraa!
Hienoa että Angsterin miehen purkitus sujui hyvin. Ja hih, kait ne purkitkin voi olla erikokoisia? ;-D
Hyvä Ballerina että pääset tutkituttaan paikat ihan pian (ja pimmu kans). Ultrataanko sulla myös? Minä en teroja syö, yhden kuurin se lääkäri viimeksi antoi, mutta en ole nyt ottanut sitä kun käyn akupunktiossa. Otan sitten kun tää kiinalainen hoitosarja loppuu. Jeps. Pitäkää hauskaa täällä perjantain kunniaksi, minä en taaskaan pääse koneelle koko päivänä. Ja riemukasta viikonloppua!

Minni, mikä tilanne?! Jännittävää, peukut pystyssä!!! Iipille myös!

Minut ultrattiin viimeksi puoli vuotta sitten ja nyt taas. Toivottavasti saan jotain uutta tietoa oviksesta. :)

Vai sujuu se simppojen tutkinta noin sujuvasti, kiitos angsterille raportista!

Pirteää perjantaita!

Huiii! Jospa olisi kiinnittymisvuotoa Minni! bd

Ja iipillekin hurjasti peukutuksia!

Hei tänään on perjantai! Jee! :)

Pah, flunssa yrittää oikein kunnolla päälle, eilen lähdin töistä aikaisemmin pois kun lämpö alkoi nousta. Saa nähdä lähdenkö taas iltapäivällä pois...

Hmph. Mies tuli viimeyönä töistä kotiin vasta ennen yhtä. Ja aamulla piti taas mennä seitsämään. Ja tätä jatkuu maanantaihin asti. On raukka varmaan sen jälkeen niin väsynyt, että räjähtää pienimmästäkin. Tarttee käydä rautakaupasta hakemassa superjeesusteippiä ja riippulukko... ;) Toisaalta varmaan ihan hyvä, että lähden taas viikonlopuksi reissuun, viemään karhulle terveisiä teiltä. Etten vaan sano mitään, jonka mies voisi ottaa millään lailla raskaasti...

Sniiiisk! Lueskelen usein odotuspuolella wab+-ketjua. Piparminttu-Pipsan mies oli käynyt kirjoittelemassa kuulumisia, kun PP ei itse voi. *huokaus* Oiskohan mun mies sitten joskus yhtä ihana...(?) Tietty edellyttäen, että sitten joskus te roikutte vielä jossain ketjussa vauvanhoidonpuolella ja muistatte vielä mut...