Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ehkä elättelet jotain haavekuvaa mielessäsi, jonka olisit halunnut toteuttaa ja kun se ei toteutunut, et pääse ajatuksesta eroon, vaan se pyörii alitajunnassa. Jos olisit päätynyt miehen kanssa yhteen, olisit todennäköisesti polttanut näppisi. Mutta et haikailisi enää hänen peräänsä. Miten teillä arki sujuu avioimiehesi kanssa, jos sinulla on noin vahvat tunteet toista miestä kohtaan? Kuvittelisin itselläni olevan erittäin vaikeaa.Taas etsin vanhan ketjun kun muistin että olen tästä kirjoittanut joskus. On se vaan niin ihmeellistä miten tämä ihminen taas tänään kolahti minuun. Näin hänet viimeksi sattumalta vuosi sitten emmekä silloinkaan jutelleet.
Tänään näin hänet kaukaa ja taas hän on mielessäni koko ajan! Tiedän etten näe häntä juurikaan koskaan ja siksi haluaisin jo unohtaa tai ainakin päästä niin yli ettei aina kun näen vaikka vilauksenkin hänestä niin hän ei jäisi kummittelemaan viikkokausiksi mieleeni.
En vaan voi uskoa että miten joku mies voi jäädä noin iholle? Asumme n. 100 km:n päästä toisisatamme etä usein emme näe. Viimeksi kun noin vuosi sitten tapasimme ohimennen niin näin hänenkin katsovan jälkeeni kauan. Olen vain aina sellaisessa tilanteessa etten pysty mennä juttelemaankaan. Eikä varmaan kannatakaan kun nytkin on näin vaikeaa.Tavallaan hyvä että olin mieheni kanssa.
Voikohan tästä ikinä selvitä kuiville? Ja olen kuitenkin jo reilusti yli nelikymppinen että monenlaista ihmistä on jo vastaan kävellyt...
Ehkä elättelet jotain haavekuvaa mielessäsi, jonka olisit halunnut toteuttaa ja kun se ei toteutunut, et pääse ajatuksesta eroon, vaan se pyörii alitajunnassa. Jos olisit päätynyt miehen kanssa yhteen, olisit todennäköisesti polttanut näppisi. Mutta et haikailisi enää hänen peräänsä. Miten teillä arki sujuu avioimiehesi kanssa, jos sinulla on noin vahvat tunteet toista miestä kohtaan? Kuvittelisin itselläni olevan erittäin vaikeaa.
Toisaalta ymmärrän sinua kyllä. Itse en ole ollut noin ihastunut, mutta eräs ihminen loukkasi minua syvästi yli kymmenen vuotta sitten. Törmään häneen harvoin, mutta samat vanhat ikävät tunteet pulpahtavat pintaan nanosekunnissa. Eli kai joku ihminen voi jäädä ihon alle niin hyvässä kuin pahassakin.