Ajatuksia PUTOUS-hahmoista???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ggggggggggggggggggg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

ggggggggggggggggggg

Vieras
Ehkä on vähän aikaista vielä kysellä, kun ne hahmot vielä kehittyy ja syvenee ja ainahan ne joka vuosi on ekassa jaksossa pettymyksiä :D Mutta silti: mitä mieltä?

Musta se Jugin patologi oli huonoin. Ihan typerä. Samoin petyin Akun Slaikka-hahmoon. Ja Rikun siihen ilmaisutaidon opettajaan - jotenkin ei naurattanut.

Parhaimpia ekan jakson perusteella oli minusta Kristan juorutoimittaja ja Iinan se mainostoimiston jäbä :)

Jäbä ja Ymmi oli parhaita, Slaikkakin menettelee...

Vaikka en kyllä ymmärrä tuontyylistä huumoria. Näyttelijät vahtaavat vuoden sisään näkemiensä suomalaisten piirteitä ympäristössään ja sitten laittavat ne kaikkien nähtäväksi.

Hauskaa huumoria on, mutta mä toivoisin joskus että joku -joka ei olisi noiden näyttelijöiden ja käsikirjoittajien kaveri tai fani- vahtaisi heitä itseään ja pläjäyttäisi sitten jotkut Kososen ja Vatasen ym. omimmat piirteet kaikkien katsottaviksi...tai heidän sukulaisensa.

Teatteri on ihanaa, mutta liian usein näkee esim. paikallisissa teattereissa ivattavan jotain paikallista tunnistettavaa hahmoa, eikä ole vaivauduttu häivyttämään sitä tunnistettavuutta ja sekoittamaan niitä piirteitä. Joskus tehdään teatteria käyttäen ihan henkilön oikeaa nimeä.

Taiteentekemisen ja v*ttuilun raja on usein tosi häilyvä, tai joskus sitä rajaa ei ole ollenkaan.

Kososen esittämä Sirkka ja Kuustosen Jäbä olivat mun mielestä parhaimpia. Aika laimeiksi mun mielestä jäivät Jarmo Heikkinen (ylipirteä), Ymmi Hinaaja (todellakin ymmmm.. ei saanut juurikaan sanaa suustaan) ja Slaikka Gustafsson. Martin Niemikään ei niin innostanut, vaikka olihan sillä hassuja ja hyvin hokattuja juttuja ammattiinsa liittyen. Antskukin, joo-o... no nähtäväksi jää, miten hahmo kehittyy.

Akun hahmo ei tosiaan ollut hauska, mutta niin ei ollut Harjakainenkaan aluksi. Uskon, että Aku kehittää taas hahmoaan ja keksii uusia piirteitä. Ilmaisutaidon opettaja oli minusta hauska, leppoisa, eikä liikaa väännetty.

Mä nauroin sille ilmaisutaidon opelle, muut ei niinkään naurattaneet.
Siinä oli paljon hillittömällä tavalla uskottavaa, siksi varmaan musta hauskin.
Se tukka ja ne vaatteet ja muutenkin, varmaan olen tavannut tuon tyypin jossain! :D Ei ole Urpolan koulukaan kaukana.

Viimeksi muokattu:
Antsku ja Sika Tainola on parhaat tällä hetkellä
Ymmi, Heikkis-Jamo ja Slaikka kehityskelpoisia
Jäbä ja Martin oli niin huonoja, että joutaisivat tippumaan ekana vuorotellen...
Mutta eihän se typerä hipsteri mihinkään tipu, kun se on kaikkien kersojen suosikki.. "Mitä jäbä duunaa?" on kuulunu jo koulujen ja kauppojen pihoilla ja mä voin pahoin.. Anteeks...

Yhteistyössä