Ajoittain täysin tunnekylmä mies, milloin erota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei,
Mieheni on ajoittain täysin tunnekylmä. Olemme sitkutelleet yhdessä 15 vuotta ja se on ollut sulaa hulluutta. Hän ei panosta suhteeseen yhtään. Meillä on ihanat lapset. Mieheni vaikuttaa todella itsekkäältä liian usein. Hän vaipuu omiin oloihin, tiuskii korkeintaan, ja ei vastaa minulle kun puhun hänelle.
Tulen juuri nyt hulluksi tästä yksinäisyyden tunteesta. En jaksa enää! Latasin avioerolomakkeen, taas kerran. Olen uhannut avioerolla 15 vuotta. Pelännyt ja samalla myös toivonut avioeroa. Oma terveyteni on alkanut pettää minut, ja avioero tulisi olemaan rankkaa lapsille. Jos kuitenkin ajattelen itseäni, olisin ikionnellinen, että antaisin itselleni mahdollisuuden voida hyvin. Hänen tunteettomuutensa nimittäin näivettää minut todella. Ikinä hän ei tule suostumaan pariterapiaan tms., sitä olen ehdottanut.

Viistoistavuotta olet uhkaillut avioerolla miehellesi.. Just ja sussa ei tietenkään mitään vikaa?
Eiku annat miehellesi mahdollisuuden vielä tavata oikea rakkaus ja ota se ero.

Viistoistavuotta olet uhkaillut avioerolla miehellesi.. Just ja sussa ei tietenkään mitään vikaa?
Eiku annat miehellesi mahdollisuuden vielä tavata oikea rakkaus ja ota se ero.

Toisaalta jos ap on kerran oikeasti ehdottanut pariterapiaa, niin onhan hän edes yrittänyt korjata asioita, oli vika sitten kenessä tahansa tai molemmissa. Ja jos ap:n kokemus suhteestaan on tuo mitä hän kirjoitti, niin eihän se ihan siltä kuulosta, millaista parisuhteen pitäisi olla.

Mies vaikuttaa narsistilta. Onko paljon epäselviä iltamenoja "kaveriporukoissa" ym.

Ja onko niitä kavereita oikeasti, narsistia on vaikea kestää, paitsi hovinsa hännystelijöillä.

Reagoiko voimakkaasti muihin naisiin? Kehuu, ja ihailee ääneen?

Yhteistyössä