Ajokortista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arkajalka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Arkajalka

Vieras
Mulla on ollut ajokortti jo 11 vuotta. Silloin, kun kortin sain, ajelin jonkinverran, nyt oli välissä melkein 10 vuotta etten ajellut kertaakaan. Kun eipä oikein oo tarvinnu, kun mies kuskailee, millon tartten kyytiä. Nyt peräti tän kesän aikaan oon muutamat kerrat uskaltanu ajelemaan, paitsi en yksin vaan ukko ollu mukana sekä lapset tietty..Onko ketään kohtalotoveria? Ihan häpeä myöntää, mutta jännittää ajaminen, kun niin vähän ylipäätään koskaan ajanu. Kait sitä enemmän itsevarmuutta saa, kun vaan enemmän ajelee....

Mulla on nyt ollu kortti vuoden ja en ole ajellut juuri ollenkaan. Vähän silloin heti kun kortin sain, mut enpä sen jälkeen ollenkaan. Ei ole kyllä ollut autoakaan. No nyt olis auto (mun ja miehen yhteinen) ja pitäis alkaa ajamaan, kun olis se kakkosvaihekin vielä ajettava. Mua jännittää toi ajaminen kans ihan sikana, mut ei siinä auta kun ajaa vaan. Kyllä se jännittäminenkin siitä loppuu pikkuhiljaa.

mulla on ollut ajokortti v-83, eli 25 v jo. Ajokortteja olen joutunut ajamaan aika monessa maassakin. Joka paiva olen autoa ajannut. Otin sen periaatteen silloin 18 v, etta ajan ihan missa vaan. Rakastan autolla ajamista. Paitsi tanaan sain pikavoiton kissalan pojilta, 115 e rikesakkoa ylinopeudesta |O

Mulla on ollu kortti 10 vuotta, mut viime vuosina on tullu ajettua liian vähän. Nyt on alkanu liikennemerkitki unohtumaan ja hirveesti pitää keskittyä ajaessa. Yksin tykkään ajaa, mut en oikein uskalla... Pitäs ajella enempi, niin sieltä se varmuus taas löytyis. Tää vaan on sen verran isompi kaupunki, että en tykkää... Edellisessä asuinkaupungissa ja entisellä kotipaikkakunnalla tykkäisin ajaa enempi.

Alkuperäinen kirjoittaja . Paitsi tanaan sain pikavoiton kissalan pojilta:
Tässä kohtaa pisti silmään "Kissalan pojat" sitä ei monesti kuule. Tähän kiinnitin huomiota, sillä nuoremmat tai jos ei ole lukenut Aku Ankkaa niin ei tiedä mitä on kyseessä. No silti rapsahti "pikavoitto", kaasujalka hellänä.

kuin omasta kynästä. ei uskalla ei. ei yksin, ei miehen kanssa. Toisinaan harmittaa et tuli edes ajaettua koko kortti, kun niin moni huomauttelee ajamattomuudesta, toisinaaan olen ajatellut niinkin et onko kaikkien pakko ajaa, voiko sekin olla luonteenpiirteestä kii, et ei uskalla,, mut omaan elämääni se vaikuttaa huomattavasti. ihana mies on, joka jaksaa kuskata, vaik lasten kans. mut elämäntilanne nyt sellainen et se on aika mahdotonta useinkin, itse joudun olla paljon kotona ja mies hoitaa asiat. haluaisin lähemmäksi palveluita, etten olisi niin riippuvainen miehestä ja hänen kyydittämisestään. olen niin sidottu tässä osassa kuitenkin..
ymmärrän sinua 100 %.

Mulla on ollu kortti 25 vuotta, ja viimeks ajanu autoa 18 vuotta sitten.
Alkuun ajelin paljon ja vaikka missä, vaikka en mikään himoautoilija kyllä ollu sillonkaan.

Nyt, jos rattiin menis, niin kyllä pitäis käydä autokoulu uuestaan... Mutta ei mulla oo innostusta eikä kyllä uskallustakaan.

Yhteistyössä