ajokorttia varten..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kärpässieni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kärpässieni

Vieras
Tarttisi tilata aika lääkärille, jotta saisin ajokorttia varten lääkärintodistuksen. Tekeeköhän oma lääkäri näitä? siis tuo kunnallinen.. vai pitääkö se johki muualle tilata? ja mitäs kaikkea siellä tutkitaan? ja tietääkö kukaan paljonko tuo todistus maksaa? :D

Siinäpä tuo asia sitten olikin.. :)

Muistaakseni riippuen lääkäristä todistus maksaa 20-30e. Mulle ei tehty sitä tk:ssa, koska siellä ois ollu muistaakseni 27e ja yks yksityinen otti 20e... :whistle: Mitäs siellä katottiin, kuulo, näkö ja kai sit kaikkee muutakin. En muista varmasti ku siitä on aikaa. :D

Voipi kysyä myös kunnalliselta lääkäriltä. Tekevät hekin niitä. Mieheni kävi yksityisellä ja se makso jotaki 30-50 euron välillä jos en ihan väärin muista. Ite olen kans käyny yksityisellä kun sinne saa helpommin ajan eikä niissä hinnoissa niin suurta eroa ole. Sielä katotaan näköä ja semmosia perusjuttuja.

Mä kävin yksityisellä kun en muualta saanu aikoja ja maksoin siitä turhasta 40e.
Akka kirjotti papereihin ihan mitä sattuu...Näkö 2.0...Yhtäkkiä parantunu
Olihan se jännä ku aina ollu 1.4

No eiköhän noista testeistä hengissä selvitä :P
Ei auta muu kun soittaa jonnekkin ja tilata aika.. noita hintoja kun ei varmaan saa tietoonsa kun soittelemalla paikkoihin ja kyselemällä. :/ ja ei huvittas ruveta siihen puuhaan..

Saatoin näköjään muistaa tuon summan väärinki. Voi hyvinki olla Shamandalien hinta lähempänä totuutta. Ja taisi olla myös niinkin että oli edullisempaa käydä yksityisellä..

täällä tais olla omalääkärillä 22e ja ajan olis saanu yli viikon päähän, yksityisellä kävin 27e maksoi ja pääsin heti. E-kirjaimia katsottiin, eli näkö. sit kuulo tarkastettiin sillain ohimennen ja sit piti täyttää lappu jossa kysyttiin oonko terve. eipä juuri muuta tainnut olla. paitsi piti kääntää pää oikeelle ja sit vasemmalle, et toimiiko niska tai jtn.

Yhteistyössä