Akaatti! Olitkos se sinä, jonka poikaystävä on Japanista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miukumauku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kauanko olet seurustellut? oletko miehen vanhempia tavannut? miten suhtautuu kun on suomalaisen kans? montako kertaa vuodessa tapaatte? mielenkiinnosta kysyn:)

Melkein 10 vuotta on tunnettu. En ole tavannut vanhempia, mutta heillä on heidän perheessä pojilla paljon vapaampaa kuin tytöillä, kuten on yleistäen koko maassa. Ja varsinkin hänellä, kun on aina ollut heidän lapsista itsenäisempi ja omatahtoisempi, eivät vanhemmat hänelle voisi edes kuvitella mitään järjestettyä avioliittoa, kun esimerkiksi sille siskolle tehtiin. Nyt ei olla tavattu melkein vuoteen, kun ei ole ollut lomaa. Varmaan syyskuussa menen sinne uudestaan.

seurusteletteko siis kuitenkin iha virallisesti? siis vai tapailetteko vaan? missä tapasit tämän miehen? missä tapaatte aian silloin kun näette? onko hän suomessa käynyt?

[QUOTE="mmm";26176942]seurusteletteko siis kuitenkin iha virallisesti? siis vai tapailetteko vaan? missä tapasit tämän miehen? missä tapaatte aian silloin kun näette? onko hän suomessa käynyt?[/QUOTE]

Ei ole käynyt Suomessa eikä oikein missään muuallakaan, kun ei tykkää matkustelusta. Hänen kotimaassaan olemme tavanneet, nykyään on helpompi ja halvempi mennä, kun hänellä on oma koti, tai siis vuokra-asunto se toki on. Muutan siinä vaiheessa, kun on varaa parempaan asuntoon, joko isompaan kerrostaloasuntoon tai mielellään omakotitaloon. Olen käynyt siellä kesän kuumuudessa, enkä halua muuttaa pieneen kerrostaloasuntoon, kun on inhottavaa, kun ei ole omaa pihaa eikä tarpeeksi tilaa siinä asunnossa.

[QUOTE="Utelias";26177046]Miten tutustuit häneen? Mitä mieltä vanhempasi ja ystäväsi ovat hänestä? Luuletko, että asutte vielä jonakin päivänä samassa maassa tai hankitte lapsia ?:)[/QUOTE]

Tutustuttiin netissä. Haaveena on 3-5 lasta, varmaan enemmän tuo kolme lasta tai edes yksi lapsi. Tarkoituksena olisi muuttaa hänen kotimaahansa, koska hänellä on siellä parempi työ kuin minulla täällä ja siellä on muutenkin halvempaa asua, ehkä. Hänellä loppuu nyt heinäkuussa viiden vuoden autolaina, niin voi ehkä sitten saada sen talolainan taloa (tai kerrostaloasuntoa) varten. Niissä on vain tosi pitkät jonot, kun täytyy hakea se edullisempi laina sellaisesta erillisestä kansalaisten asuntojutusta. Hieman samaan tapaan kuin täällä on kaupungin vuokra-asunnot. Siskoni on aina ollut epäluuloinen häntä kohtaan, en tiedä miksi.

En usko, että joudun mitenkään alistetuksi. Eivät kaikki ole pelkkiä kynnysmattoja.

eikö sua pelota muuttaa tuosta vaan miehen kanssa yhteen ihan outoon maahan,kun et todellisuudessa tiedä millainen mies on oikeasti?toki voihan se mies olla ihan jotain muuta kuin antaa ymmärtää vaikka parin kolmen kuukauden seurustelun aikana,jolloin tavataan toisia lähes päivittäin tai edes joitain kertoja viikossa,mutta jos on oltu "yhdessä" 10 v ja tuona aikana tavattu vain muutamia kertoja,niin uskallatko luottaa siihen,että mies on oikeasti sitä mitä noiden lyhyiden lomien aikana on tuonut itsestään esille?

Täähän oli mielenkiintoista. Jostain syystä en ole asiasta ketjuissa lukenut ja olen kuvitellut, että Akaatti on sinkku. Mies ei ilmeisesti ole kovin varakkaasta perheestä?

Itse tunsin kerran nuorena ( =meillä oli lyhyt seksisuhde) yhden miehen sieltä päin, tavattiin tosin Lontoossa jossa tyyppi asusti isänsä maksamassa penthousessa melkein keskustassa. Oli aika mielenkiintoinen tapaus, enkä kyllä olisi voinut kuvitella ryhtyväni mihinkään vakavampaan hänen kanssaan. Eikä hänkään varmaan minun ;)

Täähän oli mielenkiintoista. Jostain syystä en ole asiasta ketjuissa lukenut ja olen kuvitellut, että Akaatti on sinkku. Mies ei ilmeisesti ole kovin varakkaasta perheestä?

Itse tunsin kerran nuorena ( =meillä oli lyhyt seksisuhde) yhden miehen sieltä päin, tavattiin tosin Lontoossa jossa tyyppi asusti isänsä maksamassa penthousessa melkein keskustassa. Oli aika mielenkiintoinen tapaus, enkä kyllä olisi voinut kuvitella ryhtyväni mihinkään vakavampaan hänen kanssaan. Eikä hänkään varmaan minun ;)

On hän minua huomattavasti varakkaampi. Tosin siihen, että on minua varakkaampi ei hirveästi mitään tarvita. =) Mutta on heidän perheellään lähemmäs 10 makuuhuoneen talo + entinen talo vuokrattuna, kaikilla uudet/uudehkot autot ja ollut myös kotiapulaisia jo vuosikymmeniä. Sisko kävi juuri Australiassa häämatkalla ja muutenkin heidän perheestä osa matkustelee monta kertaa vuodessa.

Siellä on paljon ylimielisiä rahan sokaisemia ihmisiä, jotka käyttäytyvät ylimielisesti ja kuvittelevat voivansa ostaa ihmisiä. On kokemuksia, kuinka jopa papparaiset siellä lähestyneet minua ja ehdotelleet autokyytiä ym. :x Hän ei kuitenkaan ole samanlainen, ihan erityylinen ja vaatimaton on. Ei ole kuitenkaan niitä kaikkein rikkaimpia, joista moni on ylimielisiä. Eikä heidän perheestä kukaan muu kuin yksi sisko ole käynyt edes Euroopassa. Matkustavat lähinnä uskonnollisissa paikoissa, erityisesti Iranissa, koska ovat shiialaisia.

eikö sua pelota muuttaa tuosta vaan miehen kanssa yhteen ihan outoon maahan,kun et todellisuudessa tiedä millainen mies on oikeasti?toki voihan se mies olla ihan jotain muuta kuin antaa ymmärtää vaikka parin kolmen kuukauden seurustelun aikana,jolloin tavataan toisia lähes päivittäin tai edes joitain kertoja viikossa,mutta jos on oltu "yhdessä" 10 v ja tuona aikana tavattu vain muutamia kertoja,niin uskallatko luottaa siihen,että mies on oikeasti sitä mitä noiden lyhyiden lomien aikana on tuonut itsestään esille?

Kyllä minä tiedän millainen hän on. On tässä vajaan kymmenen vuoden kuluessa tullut tarpeeksi tutustuttua. Uskaltaisin väittää, että moni menee naimisiin tai hankkii lapsia paljon lyhyemmällä tutustumisajalla, mm. minun suvusta vaikka miten moni henkilö.

Kyllä minä tiedän millainen hän on. On tässä vajaan kymmenen vuoden kuluessa tullut tarpeeksi tutustuttua. Uskaltaisin väittää, että moni menee naimisiin tai hankkii lapsia paljon lyhyemmällä tutustumisajalla, mm. minun suvusta vaikka miten moni henkilö.

toivotaan niin :) aiotteko kertoa vanhemmillenne suhteesta siinä vaiheessa (olen ymmärtänyt ettei kummankaan vanhemmat tiedä suhteestanne ),kun asutte yhdessä?

Minä en voisi sanoa poikaystäväksi sellaista jota olen tavannut 10-vuoden aikana vain muutaman kerran ja nekin hänen kotimaassaan. Tämä ei siis pahalla ja toivottavasti olet löytänyt oikean. Itse olen oman mieheni tavannut netissä ja on ihan suomalainen, mutta kovin eri kuva tuli monesta netissä kuin useiden tapaamiskertojen jälkeen. Jos olisit minun läheiseni niin luultavasti laittaisin sinut laittamaan rakkautenne koetukselle ja katsomaan onko suhteesta oikeasti isompaan. Koko miehen etsimisikähän tuohon kaukorakkauteen menee! Ja jos se ei sitten onnaakaan lopulta. Toivottavasti ei kuitenkaan näin:) Olethan varma ettei hän pyöritä muita naisia omassa kotimaassaan?

[QUOTE="vieras";26183457]Minä en voisi sanoa poikaystäväksi sellaista jota olen tavannut 10-vuoden aikana vain muutaman kerran ja nekin hänen kotimaassaan. Tämä ei siis pahalla ja toivottavasti olet löytänyt oikean. Itse olen oman mieheni tavannut netissä ja on ihan suomalainen, mutta kovin eri kuva tuli monesta netissä kuin useiden tapaamiskertojen jälkeen. Jos olisit minun läheiseni niin luultavasti laittaisin sinut laittamaan rakkautenne koetukselle ja katsomaan onko suhteesta oikeasti isompaan. Koko miehen etsimisikähän tuohon kaukorakkauteen menee! Ja jos se ei sitten onnaakaan lopulta. Toivottavasti ei kuitenkaan näin:) Olethan varma ettei hän pyöritä muita naisia omassa kotimaassaan?[/QUOTE]

Kyllä olen. Ei ole mikään gigolo kyseessä. Lisäksi olemme tavanneet useamman kuin muutaman kerran. Muuten mikä ihmeen tavoite on miehen etsiminen? Kyllä minä voisin elää ihan hyvin yksinkin ja jos lapsia haluaisin, niin voisin heidät hankkia myös yksin, vaikkapa jonkun kulmakuppilan miehen kanssa, tietenkin ilman mitään isän velvollisuuksia.

Yhteistyössä