Äkäpussi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Napero77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Napero77

Jäsen
08.07.2010
33
0
6
Nyt täytyy päästä PURKAUTUMAAN... Meillä huomenna ristiäiset ja mies ilmoitti äsken olevansa huomenna TÖISSÄ!!! Eikö oman lapsen ristiäiset mene töiden edelle...? Löi mulle luurin korvaan kun aloin sanomaan vastaan... :'( Eikö siellä töissä ehdi olemaan paremmallakin ajalla kun ristiäispäivänä??? Pitänee kai pitää sit ristiäiset ilman isää (jos ei ilmaannu paikalle)... vähänkö nolottaa sanoa muille, että meidän isä se on töissä!!! :headwall:

Jos ei ilmesty ristiäisiin, ei kyllä olla mekään kotona kun tulee... Ei varmaan edes huomaa että me puututaan :headwall: :ashamed:

Ohoh :o

No mutta, häntä pystyyn, ei se ole sinun häpeäsi vaan miehen. Vaikka tietysti tuntuu, että se kaatuu sinun niskaasi, kun joudut olemaan selittelijänä. Mulla oli vastaavanlainen tilanne isänisän hautajaisissa, kun minun isäni ei ilmaantunut oman isänsä haudalle. Oli ahdistavaa, multahan sen perään kyseltiin, vaikken ole ollut tekemisissä vuosiin

Niin minäkin luulin, mutta eipä taida meillä olla. On muutenkin ollut tosi pitkää päivää koko viikon töissä, hyvä kun ehtii kotona käydä vähän syömässä ja nukkumassa :ashamed: On tässä jo olo tuntunut ihan yksinhuoltajalta.... kaikkine ristiäis järjestelyineen

Yhteistyössä