ÄKKIÄ apua! mammaksi.fi-puikkotesti!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

help!

Vieras
tuleeko tähän testiin joku väärä plussa sen testiajan jälkeen?!? ihan haalea mutta tiirailematta näkyvä haamu,ihan hennon vaalean punainen näkyy testissä nyt ku vajaa tunti sit testasin,olin heittämäs testiä roskii ku oli jääny pöydälle ja nyt siinä on viiva?!

Ei mulla vaan ole koskaan tullut väärää plussaa edes testiajan jälkeen. Kyllä ne on aina oikeita plussia olleet. Mistä se plussa sinne tulisi jos ei pissassa olisi sitä raskaushormoonia?

Aika haalea oli minun mielestä tuo testiviiva..
Tuo on niin "petollista" katsoa testiä testiajan jälkeen, koska ohjeiden mukaan niihin ei ole luottamista.
Paljonko menkat myöhässä?
Sekin varmaan vaikuttaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:
Kyllä minä tuon positiiviseksi tulkitsisin =) Tee testi parin päivän päästä uudestaan niin saat varmuuden :) onko menkat jo paljonki myöhässä? ONNEA!! :hug:

menkoista ei mitää tietoa,super epäsäännöllinen kierto nii siks on vaikea määrittää millon testaisi. ihan hakuammuntaa.. kp on jotain 28-60 välillä ja nyt kp 56..

En minä tuossa väriä näe. Mutta kyllä siinä joku viiva näkyy. Tee parinpäivän päästä uudestaan. Sittenpä se selviää. Jos ei menkat ole alkaneet sitä ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:
Kyllä minä tuon positiiviseksi tulkitsisin =) Tee testi parin päivän päästä uudestaan niin saat varmuuden :) onko menkat jo paljonki myöhässä? ONNEA!! :hug:

menkoista ei mitää tietoa,super epäsäännöllinen kierto nii siks on vaikea määrittää millon testaisi. ihan hakuammuntaa.. kp on jotain 28-60 välillä ja nyt kp 56..

Soita neuvolaan ja sano että sait haamun, niin pääset verikokeeseen.. Saat VARMAN vastausen jo mahdollisesti tänään :)

Kipaiseppas apteekista clearbluen testi ja testaa uusiksi, se on herkempi kuin tuo mammaksin puikko :)
Ja tuo kierron epäsäännöllisyys on kans semmonen joka tekee arvioinnin vaikeeksi!
Testaa siis uusiksi ja jos näyttää plussaa niin soitto neuvolaan :)
Peukkuja sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja Malla:
Kipaiseppas apteekista clearbluen testi ja testaa uusiksi, se on herkempi kuin tuo mammaksin puikko :)
Ja tuo kierron epäsäännöllisyys on kans semmonen joka tekee arvioinnin vaikeeksi!
Peukkuja sinulle!

meinaatko clearbluen normaalia vai sitä digitaalista? :)
samantapainen tilanne oli ku esikoista aloin odottamaan, sillon oli ed. menkat ollu 4.11. ja roskishaamu tuli 13.12. eli saas nähdä miten nyt käy.. :)

ÄLÄ katso sitä testiajan jälkeen! Ite testasin kahteen kertaan Aconilla ja molempiin tuli reilusti testiajan jälkeen haalea punertava viiva vaikka en ollut raskaana. Apteekin omalla testasin myöhemmin eikä siihen tullu mitään, ei myöskään testiajan jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Malla:
Peukkuja sinulle!

meinaatko clearbluen normaalia vai sitä digitaalista? :)
samantapainen tilanne oli ku esikoista aloin odottamaan, sillon oli ed. menkat ollu 4.11. ja roskishaamu tuli 13.12. eli saas nähdä miten nyt käy.. :)

Itse tein ihan tavallisella clearbluen testillä, raskauden se näytti selvästi jo rv 3+3!! ..tosin silloin luulin olevani 4 viikkoa pidemmällä :)
Peukkuja pidetään! :)

Yhteistyössä