Äkkiä kertokaa kokemuksia!A-lehdille töihin,pohjapalkka 10,50e/h..kannattaako mennä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Multakussuu

Aktiivinen jäsen
19.03.2008
1 312
0
36
A-lehdille myynti edustajaksi,puhelin myyntiä siis.Pohjapalkka 10.5e/h + provisio.

Kertokaa kokemuksia työstä,kypsyykö siihen samantien? :ashamed: :D

Entä mitä vois about olla hoitomaksut kolmesta lapsesta kunnallisessa jos molemmat vanhemmat tienaa noin 1200e kuussa käteen?

Kiitos jos joku osais näihin kertoa jotain... :flower: :flower:

Mun mielestæ kannattaa, vaikkei mulla kokemusta olekaan. Monista tøistæ ei saa edes tuota 10,50?/ tunti =) Sulla on siinæ vielæ mahikset hyviin provikoihin! Yrittænyttæ ei laiteta. Pæivæhoito maksuihin en valitettavasti osaa sanoa yhtææn mitææn.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Ankka:
Mun mielestæ kannattaa, vaikkei mulla kokemusta olekaan. Monista tøistæ ei saa edes tuota 10,50?/ tunti =) Sulla on siinæ vielæ mahikset hyviin provikoihin! Yrittænyttæ ei laiteta. Pæivæhoito maksuihin en valitettavasti osaa sanoa yhtææn mitææn.

Kiitos! =) :flower: Lisääkin kommentteja otetaan vastaan jos jollain sattuis vaikka olla kyseisestä työstä kokemuksia. =)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
miten kauan tota pohjapalkkaa maksetaan?

Koko ajan,työ olisi vakituinen.Ensimmäisen kuukauden jälkeen pohjapalkka on tuo mainitsemani,eka kuukaus vähän pienempi.

Mietin vaan että saako niitä oikeesti myytyä vai saankohan kiukkusia luurin lyöntejä korvaan. :D

Raskaana olen mutta ehtisin ennen mamma lomaa muutaman kuukauden tehdä kun vasta rv 19+ jotain menossa... =)

Mies kokeili puhelinmyyntiä muutama vuosi sitten, eikä kestänyt kolmea päivää enempää hommaa. Kun ei tykkää häiritä ihmisiä kotonaan. Mutta hän ei saanut pohjapalkkaa. Puhelinmyynti sopii tietyntyyppisille ihmisille, kaikille ei.

Jos motivaatiota löytyy, kannattaa kokeilla. Palkka ei ole huonoimmasta päästä.

Kaveri oli mutta pohjapalkka ei todellakaan ollut tuota luokkaa. Lopetti aika lyhyeen kun ei sillä elänyt. Jos pohjapalkka on noin paljon niin eihän siihen muuta tarvitakaan, mulla on varmaan tällähetkellä tuntipalkka ton verran.

Onkos sulle erikseen sanottu, et saat tota 10,50 e koko ajan? Itse siellä töissä ja tuo mainitsemasi summa on kahden ekan kuukauden ajan takuupalkkana ja sit tipahtaa alas...

saako ton pohjapalkan vaikeei sais yhtään lehtee myytyä?toihan on isompi palkka kuin kaupan
kassalla.saako ilmaisia lehtiä itselleen?muita etuja?onko kokopäivätyö?

Yhteistyössä