aktiivisuutta seksielämään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Malva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Malva

Vieras
Tämä kuuluisi ehkä enemmän tuonne erotiikkapuolelle, mutta uskon saavani asiallisempia vastauksia täällä.

Olemme seurustelleet vuoden ja yhdeksän kuukautta. Suhde voi kaiken kaikkiaan hyvin; meillä on yhdessä kivaa ja puhutaan paljon kaikenlaisista asioista. Seksin saralla on kuitenkin juttuja, jotka välillä tökkivät ainakin minua, näistä suurimpana ongelmana näkisin sen, että olemme molemmat mielellämme sängyssä ottavana osapuolena. Kumpikin nauttii siis siitä, että toinen ottaa ohjat käsiinsä, mikä joskus johtaa siihen, että olemme yksinkertaisesti liian laiskoja rakastelemaan kun kumpikaan ei tee aloitetta, vaikka mieli tekisi. Osaksi tämä saattaa johtua siitä, että illalla ollaan väsyneitä, kun takana on rankka päivä. Viikonloppuisinkaan ei voida keskittyä toisiimme täysillä, kun itse olen usein töissä.

Otin asian puheeksi pari päivää sitten ja ehdotin, että yrittäisimme vuorotella. Siis kumpikin vuorollaan johtaisi hommaa sängyssä ja sitten saisi hyvällä omalla tunnolla olla välillä se passiivinen osapuoli. Tämä sopi miehelleni hyvin. Nyt kaipaisin kuitenkin vinkkejä seksuaalisesti aktiivisilta naisilta, sillä tuntuu, että minä päällä on se yksi ja ainoa asento, jossa voin kontrolloida hommaa. Kertokaa siis, miten heilutatte tahtipuikkoa sängyssä ja millaisissa asennoissa. Ollaan harkittu myös sitomista, mutta en nyt välttämättä tarkoita niin voimakasta toisen osapuolen hallintaa, vaan vinkkejä aktiivisempaan seksiin.

Asentojahan on monia:
* olet alla, mutta nostat takapuoltasi ylöspäin ja "työnnät"
* suuseksi on oiva konsti olla se antava osapuoli
* takaapäin -asennossa mies pysyy paikallaan ja sinä liikut eestaas/sivuttain/pyörittäen...
* sitomisen sijaan siirrät vain toisen kädet pois kun haluat "hallita"
* päälläkin voi olla sivuttain/kasvot mieheen päin/peppu mieheen päin

Yhteistyössä