Aktin kesto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mister z
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 23:28 Mister z kirjoitti:
Siis kaikille meille niin yhteinen seikka, mitä kuitenkin vaietaan tai liioitellaan.
Kuinka pitkä on itse akti?

Meillä noin, 10min tai alle.

Tunnustuksia!
Varmaan aikalailla sama ku teillä. Siksi ostinki leluja että päästäis vähän pidempään aikaan. Ei vaan olla vielä ehitty kokeileen...:headwall: Minä ku tartten enemmän aikaa. :/

Siis sehän vaihtelee!! Joskus pikapano tekee hyvää ja sopii tilanteeseen. Jos on koko aamu aikaa eikä ketään häiritsemässä, sitten herkutellaan pitkän kaavan mukaan.. .
Mies keskeyttää yhdynnän ennen kuin tulee ja puuhastellaan jotain suuseksiä, sitten taas jatkuu akti.. .Ihanaa.. .Mieskin voi laueta ainakin 2 kertaa tunnin aikana!

Harvoin olen ehtinyt kelloa katsoa. Enemmän merkitsee tapahtuma.

Ite tykkään enemmän vähän pikaisemmasta kun mulla ei todellakaan ole mitään orgasminsaamis ongelmaa. Vaikka seksielämä onkin monipuolista niin kyllä sellainen puolentunnin jyystäminen kyllästyttää vaikka miten vaihtais asentoa. Mun mies ei vaan meinaa tajuta että sen ei tarvii kestää ikuisuuksia ollakseen ihanaa.

Olen samaa mieltä kuin joku tossa kirjoitti ettei seksin tartte kestää ikuisuuksia ollakseen täysin tyydyttävää ja nautinnollista.

Ja meillä homma kestäkin pikapanoista ( 2 min) puoleen tuntiin, joskus tosiaan nautiskellaan toisistamme vielä huomattavasti kauemminkin, mutta en laske sen olevan itse "aktia". Pikemminkin esileikkiä.

Pikapano: 5-10minsaa
Peruspano ilman esileikkejä (himotukset valmiina ja pitää käydä käsiks):about 20-30min
Esileikit+panot: 60-120minsaa.
Muksu hoidossa: Pientä peliä koko päivä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 19:55 Dude-76 kirjoitti:
Pikapano: 5-10minsaa
Peruspano ilman esileikkejä (himotukset valmiina ja pitää käydä käsiks):about 20-30min
Esileikit+panot: 60-120minsaa.
Muksu hoidossa: Pientä peliä koko päivä.

:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p

Nii just !

Yhteistyössä