V
vinkkunalle
Vieras
Olen siis neljäviikkoisen pojan kanssa kotona ja nyt alkaa jo kypsyttää! Poika on rauhallinen ja itse olen palautunut täydellisesti synnytyksestä, joten en jaksaisi enää jumittaa kotona. En saa erityistä nautintoa kodin laitosta tai mammakerhoista tai shoppailusta, mutta ne taitavat olla ne ainoat asiat, joita pystyy vielä tekemään eli tylsistyminen jatkuu. Opiskelu ei oikein onnistu, kun vaatisi täydellistä rauhaa ja aikaa, vaunukävelyt nyt on ihan mukavia, mutta kaipaisin muutakin.
Haluaisin jo pikkuhiljaa palata luentosalin pehmeille penkeillle ja muiden pariin, mutta muutama viikko pitäisi vielä olla, sitten mies jatkaa. Mitä te, joita on alkanut kypsyttää kotona olo ja mammakerhot jne. ei kiinnosta, olette tehneet tylsyyden torumiseksi?
Haluaisin jo pikkuhiljaa palata luentosalin pehmeille penkeillle ja muiden pariin, mutta muutama viikko pitäisi vielä olla, sitten mies jatkaa. Mitä te, joita on alkanut kypsyttää kotona olo ja mammakerhot jne. ei kiinnosta, olette tehneet tylsyyden torumiseksi?