"Al Pacino, 83, ja Noor-kumppani, 29, odottavat vauvaa"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä Pietari? Kaupunkiko hyökkää mun kimppuun? *väistelee Zaharovan ohjuksia*
Hupsista heijaa, et kai ole unohtanut pyhistä? Mitäs raamattupiirisi siitä sanoisi?

Pietskuhan heivaa sinut alakertaan rasismisi takia 👍

Pyhä "Keefas" Pietari (Pierus Santus) oli yksi Jeesus Nasaretilaisen kannattajista ja juutalaiskiihkoilija. Pietari oli Jeesuksen luottomiehiä, ja hän saikin "Taivasten valtakunnan avaimet", eli todennäköisesti vapaapääsyn Marian ruokakomeroon, josta olikin hyötyä syvällisten tapaamisten jälkeisen olotilan tasoittamisessa.

Elämä ennen Jeesusta

Pietari oli ennen poliittista uraansa kalastaja Galileassa. Hänen alkuperäinen niminä, Simon, tarkoittaakin lahnaa. Pietari oli kova poika rettelöimään, ja hän yleensä joikin perheen rahat paikallisessa pubissa saaden aina välillä nenänsä vuotamaan tappeluissa. Pietarin perheestä kerrotaan hyvin vähän, ja kaikki tieto tulee Raamatusta. Pietarilla oli ainakin yksi veli, Andrea, joka myös lähti mukaan Jeesuksen politiikkaan.

Elämä Jeesuksen aikana

Pietari oli hyvin uskollinen herralleen Jeesukselle. Hän jopa antoi Jeesuksen kutsua itseään opetuslapseksi, vaikka oli jo reilusti yli kahdenkymmenen ikävuoden. Koska Jeesus sai kaiken huomion ollessaan ihmisten keskuudessa, Pietari jäi aivan tuntemattomaksi. Tästä murtuneena Pietari kielsikin Jeesuksen kolmesti, kun tämä jäi kiinni. Hän ei myöskään yrittänyt pelastaa Jeesusta, kun tämä vangittiin Öljymäellä piknikin aikana. Jeesuksen teloituksen jälkeen Pietari oli kuitenkin taas mukana piireissä ja sai itsenä kristittyjen juutalaislahkon johtoon.

Ainoat ihmisryhmät joita saa vapaasti haukkua ovat menestyneet seniorimiehet ja nuoret aasialaisnaiset. Tulee mieleen sanonta ketusta ja pihlajanmarjoista.
Osuvasti sanottu. Nämä katkerat mammat, Ekko etunenässä pelkäävät sisimmässään että oma ukkeli saattaa jonain päivänä langeta mustatukkaisen, iloisen ja sopusuhtaisen nukkemaisen naisen loveen 😏

Mitä hourit, miten niin Suomessa avioliitossa puoliso ei peri toista puolisoa ilman testamenttia?
Lapset perii toisen puolen.
"Yksi väärinkäsitys on, että leski perii puolisonsa omaisuutta automaattisesti. Jos kuolleella puolisolla on rintaperillisiä, leski ei peri mitään, ellei hänen hyväkseen ole tehty testamenttia.

Lain mukaan leski perii puolisonsa vain, jos kuolleella puolisolla ei ole rintaperillisiä eli lapsia tai lapsenlapsia. Leskellä tarkoitetaan avioliitossa tai rekisteröidyssä parisuhteessa ollutta henkilöä."

Minkä hyvän? Setiksellä kumppaneineen on vain harhaiset luulot itsestään. Sugar daddy joka hyysää pulassa olevaa kielitaidotonta naisparkaa. Minihame on must noissa ukkopiireissä. Nainen on Suomen seuraava Aira Samulin. Aiheesta enemmän Me Naiset-sivulla, jos kiinnostaa.

Ja naiselle toki myös korkkarit, mahdollisimman korkeilla koroilla.

-Tietty, ku minarissa ja korkkareissa kipitysvauhti sallii rollattori-pappan kuvitella olevansa vikkelä.

Minkä hyvän? Setiksellä kumppaneineen on vain harhaiset luulot itsestään. Sugar daddy joka hyysää pulassa olevaa kielitaidotonta naisparkaa. Minihame on must noissa ukkopiireissä. Nainen on Suomen seuraava Aira Samulin. Aiheesta enemmän Me Naiset-sivulla, jos kiinnostaa.
Ja lehti kannattaa ostaa Alepasta 😂

Annie itse rakastaa olla vähissä vaatteissa, kun siellä kotimaassa oli aina +30˚C

Ja itse tykkää tosiaan olla minimekossa ja sekös mulle sopii 😍

Ilmainen vinkki vielä teillä puhelintolppajaloille että älkää pitäkö hametta ollenkaan, se on kamalaa katsottavaa

-Tietty, ku minarissa ja korkkareissa kipitysvauhti sallii rollattori-pappan kuvitella olevansa vikkelä.
Kuule jos mä menisin ikäluokkani 100 metrin kisaan niin kyllä sieltä mitali tulisi. En olisi yllättynyt jos vaikka kultainen 🥇🏆

Ja äijät poimittaisiin kotikaupungin kadulta, ylipainoisia ei hyväksytä mukaan

Setis jauhaa vain minihameesta. Ehkä taikulla on myös mainitsemasi vermeet yllä.
Skippaan 99,9 % sedän kirjoituksista yli.
Tyyppi muistuttaa vuosikymmenien takaista viihdeohjelmaa Benny Hill, jossa taitava koomikko vitsaili pikkutuhmilla jutuilla.
Vauva av:lla on hauska ketju miten itsenäisen naisen saa narrattua treffeille. Oli ilo lukea fiksujen naisten sanailua miesten kustannuksella. Hyvin monella naisella on rima korkealla ja niin pitää ollakin.

Hupsista heijaa, et kai ole unohtanut pyhistä? Mitäs raamattupiirisi siitä sanoisi?

Pietskuhan heivaa sinut alakertaan rasismisi takia

Pyhä "Keefas" Pietari (Pierus Santus) oli yksi Jeesus Nasaretilaisen kannattajista ja juutalaiskiihkoilija. Pietari oli Jeesuksen luottomiehiä, ja hän saikin "Taivasten valtakunnan avaimet", eli todennäköisesti vapaapääsyn Marian ruokakomeroon, josta olikin hyötyä syvällisten tapaamisten jälkeisen olotilan tasoittamisessa.

Elämä ennen Jeesusta

Pietari oli ennen poliittista uraansa kalastaja Galileassa. Hänen alkuperäinen niminä, Simon, tarkoittaakin lahnaa. Pietari oli kova poika rettelöimään, ja hän yleensä joikin perheen rahat paikallisessa pubissa saaden aina välillä nenänsä vuotamaan tappeluissa. Pietarin perheestä kerrotaan hyvin vähän, ja kaikki tieto tulee Raamatusta. Pietarilla oli ainakin yksi veli, Andrea, joka myös lähti mukaan Jeesuksen politiikkaan.

Elämä Jeesuksen aikana

Pietari oli hyvin uskollinen herralleen Jeesukselle. Hän jopa antoi Jeesuksen kutsua itseään opetuslapseksi, vaikka oli jo reilusti yli kahdenkymmenen ikävuoden. Koska Jeesus sai kaiken huomion ollessaan ihmisten keskuudessa, Pietari jäi aivan tuntemattomaksi. Tästä murtuneena Pietari kielsikin Jeesuksen kolmesti, kun tämä jäi kiinni. Hän ei myöskään yrittänyt pelastaa Jeesusta, kun tämä vangittiin Öljymäellä piknikin aikana. Jeesuksen teloituksen jälkeen Pietari oli kuitenkin taas mukana piireissä ja sai itsenä kristittyjen juutalaislahkon johtoon.

Eihän se Pietari päätä, ketä Taivaaseen pääsee.

Sen päättää Jumala. Joka tuomitsee aviorikoksen ja pettämisen aika raakasti.

Setis jauhaa vain minihameesta. Ehkä taikulla on myös mainitsemasi vermeet yllä.
Skippaan 99,9 % sedän kirjoituksista yli.
Tyyppi muistuttaa vuosikymmenien takaista viihdeohjelmaa Benny Hill, jossa taitava koomikko vitsaili pikkutuhmilla jutuilla.
Vauva av:lla on hauska ketju miten itsenäisen naisen saa narrattua treffeille. Oli ilo lukea fiksujen naisten sanailua miesten kustannuksella. Hyvin monella naisella on rima korkealla ja niin pitää ollakin.
No mutta Alepa. Sinähän olet sanonut jo miljoona kertaa että et lue ollenkaan minun tekstejäni 🙄

Olet jäänyt kiinni että kyllä luet sittenkin 100% niistä

Osuvasti sanottu. Nämä katkerat mammat, Ekko etunenässä pelkäävät sisimmässään että oma ukkeli saattaa jonain päivänä langeta mustatukkaisen, iloisen ja sopusuhtaisen nukkemaisen naisen loveen
Aina nää samat. Ei, tuo mun mies ei lähde mun luota koskaan, vaikka hänellä on vapaus viipottaa ties missä enkä häntä vahdi.

Mä puen nätit vaatteet ja laihdutan, mutta en miehen takia.
Mä meikkaan, mutta en miehen takia.
Käyttäydyn kivasti, mutta en miestä miellyttääkseni, sillä hänelle saan olla oma itseni.

Mun mies ei ole mikään pikkukakara joka itkee kun vaimo ikääntyy - hän ymmärtää että hän ikääntyy siinä samalla, ja että ikääntyminen kuuluu elämään.

Meillä on aikuinen avioliitto - lämpöä, läheisyyttä, pitkä historia, yhteistä elämää, yhteiset lapset, olemme hitsautuneet yhteen. Ei me olla toisiamme jättämässä jonkun vyötärökilon tai ryppyjen takia.
Ehei. Ei mun mies niin tyhmä ole.

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Yhteistyössä