Alä avaa tätä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peesi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Peesi

Vieras
No avasit kuitenkin! Nyt kun kerran avasit, niin anna tulla. Päästä kaikki patoutumat irti ja VALITA!! Hauku vaikka tää alotus tai mitä tahansa. Mutta pura se nyt tähän ketjuun.

Sitten, seuraava tehtävä. Kun avaat jonku ketjun, niin vastaa siihen YSTÄVÄLLISESTI! Onnistuuko? Koita olla tänään purkamatta huonoa oloasi joka ikiseen alotukseen. Tai älä ainakaan kommentoi ilkeillen. Mieluummin et sitten kommentoi mitään, jos haluat vaan "näpäyttää" tai muuten olla paskamainen.

No ni, anna tulla sitä raivoa nyt. HETI! Hemmetin vesisade, kaikki suunnitelmat menee uusiks ja ottaa päähän. Mutta en pura huonoa mieltäni tätä ketjua pidemmälle. Pelkkä vesisadehan se vaan on, loppujen lopuks.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meen keittämään kahvia, otatko sä?

Kiitos, mutta join just pari kuppia. (Kuitenki laittasit mun kuppiin rotanmyrkkyä..) ;)

Tuli muuten mieleen tosta rotanmyrkystä.. viimeks neuvolassa vauva sai sen rotarokotteen. Sanoin sitten miehelleni (anoppi oli meillä kylässä) ettei ainakaan vielä oo tullu siitä rotasta mitään. Anoppi oli kauhuissaan ja kysyi: "Herranjumala, mistä täälä rottia on ja mitä vauvalle on tapahtunu?!" :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Laitä sen ä jälkeen väli ja sitten vasta toi kaari, jos laitat ne yhteen niin tulee ;) hymiö

Kiitos, ymmärrän nyt. Hiton kone kun kaikkia moisia tekee ilman lupaa.. ;) Valita nyt jostaki hyvä ihminen. Ja kato hiukka mihin ne koiras kusetat.. HIH!! ;)

En mä ilkeä ole koskaan, ei ole tarvetta olla. Olen hiljaa, jos en osaa asiaani asiallisesti sanoa. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että olisin aina ja ikuisesti samaa mieltä muiden kanssa ja hautaisin omat ajatukseni ja mielipiteeni, ettei vaan kukaan ota eriävää mielipidettä loukkauksena henkilöä itseään vasten. Koskaan en mene sanomisissani henkilökohtaisuuksiin vaan pysyttelen asiassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Laitä sen ä jälkeen väli ja sitten vasta toi kaari, jos laitat ne yhteen niin tulee ;) hymiö

Kiitos, ymmärrän nyt. Hiton kone kun kaikkia moisia tekee ilman lupaa.. ;) Valita nyt jostaki hyvä ihminen. Ja kato hiukka mihin ne koiras kusetat.. HIH!! ;)

Mulle ei koskaan tuu koiraa :D

Sama!! :D Isot koirat pelottaa mua ja HAISEE, pienet koirat räksöttää. Ja JOKA IKINEN koira tarvii kusettaa ja paskattaa jopa tuolla vesisateessa. Nou nou. Ei mun heiniä.
Mutta kissat... <3

Sama!! :D Isot koirat pelottaa mua ja HAISEE, pienet koirat räksöttää. Ja JOKA IKINEN koira tarvii kusettaa ja paskattaa jopa tuolla vesisateessa. Nou nou. Ei mun heiniä.
Mutta kissat... <3

Jep, kissan mä voisin sitten ottaa, kun muksut on isompia =)

Ota se kissa heti.. :) Tottus pieniinki lapsiin. Meijän kisu kammoaa kaikkia lapsia, kun ei oo tottunu :( Tohon omaan vauvaan ei oo silti osottanu paljo mielenkiintoo. Auta armias ku oppii liikkumaan, niin kissaa varmaan viedään.

Eiks kukaan valita ees tosta otsikon kirjotusvirheestä?? Mua se ärsyttää!!!

Olihan taas aloitus. Mutta kun aihetta sivuttiin niin kertokaapas mulle viisaammat mikä idea on ottaa rota rokote, josta nla tätin mukaanvoi tulla viikonkin kestävä ripuli??

Eiks siis oleihan sama sairastaa tauti, kun ottaa se rokote? :xmas:

Ja niin jooo, hyvää huomenta aloittajalle :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Olihan taas aloitus. Mutta kun aihetta sivuttiin niin kertokaapas mulle viisaammat mikä idea on ottaa rota rokote, josta nla tätin mukaanvoi tulla viikonkin kestävä ripuli??

Eiks siis oleihan sama sairastaa tauti, kun ottaa se rokote? :xmas:

Ja niin jooo, hyvää huomenta aloittajalle :flower:

Meillä ei oo kertaakaan tullu siis siitä ROTASTA mitään. Mutta toki toisilla voi tulla. Mutta on se OIKEE virus paljo vakavampi, mitä tosta rokotteesta tuleva. Näin sanottiin mulle. Koska jos tulee se rotavirus, niin 90% alle 1 vuotiaista joutuu sen takii sairaalahoitoon. Näin sanottiin, ja ei en jaksa hakee mitään linkkiä. KVG.. ;)

Mä inhoon mun kissaa ku siitä irtoo niin paljon karvoja, että saan imuroida 2x päivässä.. Ja mun ruuasta on löytyny muutaman kerran kissan karva, että inhottaa.. :( se makoilee salaa ruokapöydällä ku ollaan töissä ja levittelee kissanhiekat pitkin saunaa.. SE RIIVIÖ! No joo... on se kissa muuten ihana...

Yhteistyössä