Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ylpeä äiti;22419362:Ja TODELLA YLPEÄ OLEN.
Alkuperäinen kirjoittaja Ylpeä äiti;22419353:Mun lapsi on narsisti ja OLEN YLPEÄ HÄNESTÄ.
Alkuperäinen kirjoittaja Ylpeä äiti;22419444:Jokaisen äidin kuuluu rakastaa lastaan ja olla ylpeä hänestä on se sitten narsku, varas vai mikä hyvänsä. Minä olen lapsesta ylpeä, minulla on narsku lapsi, en häpeä, olen ylpeä, ja rakastan häntä.
Kuinka moni narsistinen hallitsija joka on pyrkinyt valtaan koska on nimenomaan rakastanut sitä valtaa, on oikeasti ollut hyvä hallitsija, saati sitten missään määrin hyvä ihminen? Ei siinä mun mielestä ole mitään ihannoitavaa, mutta eri asia sitten on jos sillä vallalla haluaa tehdä myös jotain hyvää muille kuin itselleen, tosin sitten ei ehkä olekaan ihan perus narsisti?
Eikös nämä narsistit, sosiopaatit ja psykopaatit pärjää aika hyvin talouselämässä ja politiikassa? Ja mitäpä muuta sitä lapsilleen toivoisi kuin menestystä elämässä!
eikä huono omatunto haittaa elämää tai etenemistä...
Ei kunnon menestyjän kuviohin sovi katsoa kenen päälle tallaa.
Niinhän se on, ei köyhällä ole varaa omatuntoon. Minäkin myin omani:saint:
Mutta, rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy, niinhän se on aina ollut ja tulee aina olemaan kunnes ei ole enää mitäänPakko vaan ottaa irti se mitä saa, mutta henk koht en voi sanoa että olisin kovin ylpeä jos lapsestani tulisi sellainen ihminen joka tavoittelee vain valtaa ja henkilökohtaista etua, elämässä kun on aika paljon muutakin (ainakin omasta mielestä merkittävämpää).
Toivottavasti maksettiin hyvin![]()