Alaikäisen seksuaalinen hyväksikäyttö.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Taru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Taru"

Vieras
Mun ex harrasti ekan kerran mun kaa seksiä kun olin muutama päivää vaille 15. Sit seurusteltiin kun olin 15-18v. Mies oli 20 ku toi alko.

Nyt o jälkikäteen aatellu tota ja jutellu parhaan frendin kaa ja oon aatellut että vois haastaa ton tyypin oikeuteen. Todisteet on. Mitä toi mies voi saada rangaistukseks ja mitä mää korvaukseks. Ja eikös syyllinen maksa munkin oikeuskulut ?

Eiks yks alotus riittäny =)

Mitähän "todisteita" sulta löytyy? Se, että sanot asian olleen näin, ei ihan taida riittää. Varsinkaan kun aikaakin on jo mennyt ja kuitenkin seurustelitte sen kolme vuotta?
Jos mies on hyväksikäyttänyt sua, miksi olet noinkin pitkään seurustellut ko. ihmisen kanssa. Koitatko lähteä nyt vaan rahastamaan tällä tapahtuneella? Ja ei kannata niin vain ajatella, että hän maksaisi sinunkin oikeudenkäynti kulut. Ikinä ei voi turvautua sellaiseen, sillä todennäköisesti häviät jutun.

Ikää sinulla paljonko nyt?

Sanoitko sillon ei? Teitkö selväksi ettet halua seksiä? Pyysitkö lopettamaan? Vai harrastitko seksiä senkin jälkeen ennen kuin täytit 16v.?

Nyt oon 18v. Tietty harrastettiin seksiä senkin jälkeen, mehän seukattiin. No en mä tietenkään sanonu etten haluu seksiä, eihän sitä tossa iässä tiedä. Mutta oon lukenu yms. että se on aina väärin että aikuinen harrastaa alaikäisen kanssa seksiä.

”6 § Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö

Joka

1) on sukupuoliyhteydessä kuuttatoista vuotta nuoremman lapsen kanssa,

Lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä ei kuitenkaan pidetä 1 momentissa tarkoitettua tekoa, jos osapuolten iässä tai henkisessä ja ruumiillisessa kypsyydessä ei ole suurta eroa.

Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö – Wikipedia

Todennäköisesti siis et tule voittamaan juttua, sillä tuo kolmen vuoden seurustelu kumoaa hyväksikäytön.

[QUOTE="Taru";24165862]Täs oo siitä kyse vaan siit et oon nyt funtsinu noit juttui enempi.[/QUOTE]

Oisko ehkä kannattanu funtsii tuota pari vuotta sitte, ois ehkä jopa menny läpi? Ja miten voit todistaa nuo asiat?

[QUOTE="Taru";24165885]Joo eli se siis on ok ku aikuiset miehet sekstailee 14-15v kans koska niiden pitäis itte miettii... Mis menee sit raja ? Just just[/QUOTE]

No ei se ole ok.
Mutta jos se EI SINULLE ollu ok silloin 15v:nä, sinun olisi pitänyt silloin toimia. Mutta aloit kuitenkin suhteeseen tämän miehen kanssa ja seksikertoja on varmasti ollut useampiakin kun tuo yksi myös sinun halustasi. Mikäli et olisi halunnut, olisit tehnyt siitä varmasti aiemmin jo ilmoituksen.

Näin jälkikäteen kun alat puimaan tuota asiaa, se kuulostaa vain siltä että olet vain rahastamassa jutulla ja tästä löysit itsellesi syytteen.

Olihan semmonen Timpe-juttu, jossa kans monta vuotta sen jutun jälkeen ne sai korvauksia jne jne... EI tämmöset jutut vanhene niin nopeesti koska just "tekohetkellä" ei oo niin viisas ku vanhempana.

Voi luoja...
Oliskohan kannattanut miettii aikoinaan..
Melkein 15 v ja sitten kolme vuotta seurustelua päälle niin luulisi,että sen kolmen vuoden aikana olis päässäs jotain liikahtanut ja ei seksin harrastamiselle ainoa syy ole se,että seukataan!

Eiköhän tuo juttu ole jo mennyttä...
Koita nyt vaan päästä tosta suhteesta yli ja eti seuraava mies josta erottuas voit miettii miten siltä rahaa lypsäisit. :D

[QUOTE="Taru";24165930]20v jätkä harrastaa seksiä alle 15v kanssa. Se on laitonta eli rikos. Piste. Miten te voitte puolustella sitä???[/QUOTE]

No mene sit ja kokeile onneas.
Mitä sä tänne tuut säpättää kun oot kerta noin varma asiasta. Puhelin kätee ja soita jo asiaa eteenpäin!

[QUOTE="Taru";24165930]20v jätkä harrastaa seksiä alle 15v kanssa. Se on laitonta eli rikos. Piste. Miten te voitte puolustella sitä???[/QUOTE]

Miksi sä harrastit aikuisen kanssa seksiä...
Kukaan ei pakottanut ilmeisesti sen kolmen vuoden aikana kun tolle samalle äijälle annoit...