Alakuloinen mieli ja pelottaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saritaregina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

saritaregina

Jäsen
18.08.2006
45
0
6
Mulla olis tämmöinen ongelma.Voi ehkä kuulostaa joittenkin mielestä tyhmältä,mutta ei minun mielestä.Olen 26v äiti.Minulla on nyt poika 1v2kk ja sain hiljattain tietää odottavani toista ja nyt mua kamalasti pelottaa,että kuinka mä jaksan ja selviän kaikesta.Tällä hetkellä on tosi masentunut mieli ja epävarma olo,että onko musta tähän sitten..lapsi on kyllä otsiaan tosi toivottu ettei ole mikään "vahinko" muuta jilti vaan jännittää hirveesti ja vielä kun on nämä alkuodotuksen mielialat että välillä itkettää ja välillä naurattaa..oon ihan sekasin.Kauheet pahoinvoinnit ja väsymykset..mut on mulla kummiskin ihana mies joka on paljon mun apuna..kertokaa te kuinka te olette pärjänneet kahden pienen lapsen kanssa!!Millaisia lapset ovat yleensä 2 vuotiaina että onko ne hirveen omatoimisia ja koska vaipat yleensä jätetään pois?Ois tosi helppoo jos sais pojalta vaipat siihen mennessä pois.Siis auttakaa mua!! :headwall:

Turhaan vielä mietit moisia.. Kerkiät olemaan vähän paremmassakin kunnossa vielä luultavasti raskautesi aikana ja sitten mielikin muuttuu paremmaksi..

Meillä lapsilla on ikäeroa 2,4v. ja kaikki meni aivan loistavasti, nautin pojan vauva-ajasta aivan erilailla, kuin tytön, eli esikon.. Se, kuinka omatoiminen lapsi on, riippuu vähän itsestäkin.. Kuivaksi tulo taas ei oikeastaan vaikuta mihinkään, mutta sekin on kovin yksilöllistä.. Meillä neiti oli vielä viime vuonnakin yökastelija ja silti kaikki on mennyt hyvin ja hyvin olen jaksanut..

Näin jälkikäteen ajateltuna aivan ihanteellinen ikäero, kun nyt leikkivät ja paasaavat jatkuvasti yhdessä, tyttö ja poika =)

En nyt osaa oikein paremmin vastata, mutta mun mielestä sulla ei ole syytä huoleen, kaikki menee ihan varmasti hyvin, nauti äitiydestäsi! :flower:

Jonna ja kolmas pikkuinen 38+5

Yhteistyössä