Alan jo tottua miehen puolen suvun kieroiluihin, MUTTA...

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Mun mielestä on kummallista että järjestetään sukujuhlat (sinne tulee paljon sellaisiakin sukulaisia keitä mieheni ei ole koskaan tavannut), eikä sinne saa ottaa lapsia mukaan. (kaikki ovat viinaan meneviä, eli ryyppäjäiset ne ovat, mutta luulisi nyt että normaalit ihmiset haluavat nähdä esim. kummipoikansa lapset ensimmäistä kertaa, vaikka päiväsaikaan... aikuiset voisivat jatkaa juhliaan lasten poistuttua)

No, miestäni ei ensin kutsuttu myöskään. Mistähän johtunee... Siitä, että hän on sukunsa ainut ken ei ryyppää.
No, kelpuuttivat hänet kuitenkin sitten sinne viime hetkellä, päivän varoitusajalla, kun KUSKI PUUTTUI :xmas: :xmas:

Nyt se mies on siellä, ja isänsä & äitinsä ilmoittivat että hepäs haluavatkin jäädä yöksi sinne (juhlapaikalle n.200km matkaa paikkakunnaltamme).
Mies soitti lievästi raivostuneena sieltä äsken. Hän on ainut selvänä siellä, muut ovat ryypänneet jo klo14 asti. (ja voin kertoa että se poppoo ei ole kovin mukavaa kännissä, minä kiipeilisin seinille jos joutuisin sitä menoa katselemaan, helvetinmoista riitaa ja huutoa jne, joka kerta)
Meinasi että hän lähtee pois, jääkööt noi sinne. MUTTA, ei voi, kun ei porukoillansa ole rahaa tulla bussilla sieltä sitten kotiin huomenna |O |O |O

Ottaa aivoon. Ei siinä mitään, että menee tämä ilta perclleen (meidän piti leffattaa ja syödä hyvin), mutta TIEDÄN että se juoppokööri ei saa perseitään ylös huomenna ennen iltapäivää.

Prkl!!!! |O

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Rahat vanhemmille kouraan ja heippa?

Juu... Mut nehän jois ne :kieh: Jos siirtäisi aamulla niiden tilille rahaa (ei kyllä hajuakaan että mikä pankkiyhteys heillä on), niin vois jopa onnistua. Mun pitää ehdottaa miehelle tota hetimmiten.

Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
Kylläpä on tosiaan ikävää sakkia, myötätuntoni on puolellanne.
Ehkäpä niihin bileisiin ei kantsi enää osallistua. Harmittaa varmasti tuollainen suku.

Mua harmittaa kun tuo mies ei tajua että noi käyttää häntä ihan häikäilemättä hyväkseen, kerta toisensa jälkeen. Tämä ei ole siis likimainkaan törkein tapaus vielä...

Ei kai sitä halua uskoa pahaa omista vanhemmistaan, mutta rajansa kaikella. En käsitä miksei tuo mies tajua :(

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:

Juu... Mut nehän jois ne :kieh: Jos siirtäisi aamulla niiden tilille rahaa (ei kyllä hajuakaan että mikä pankkiyhteys heillä on), niin vois jopa onnistua. Mun pitää ehdottaa miehelle tota hetimmiten.

Tai jos miehes pääsisi huristamaan asemalle ja ostaisi valmiit liput?

Ei ois kannattanu ees lähteä, jos kerran tiesi juoppokuskiksi joutuvansa. Mut eiköhän aikuiset ihmiset keksi miten tulla pois, kun selviävät, kerätkööt vaikka kolehdin kaikilta läsnäolijoilta ja palauttakoot pullot/tölkit kauppaan. Niitä on varmaan aika läjä kertynyt. Ei oo teidän murhe miten aikuiset känniläiset pääsee kotiansa :/

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Juu, mitäpä tuommosta jää katselemaan, pois vaan!
Jos on rahaa ryypätä niin on sitten varmaan keino tulla ryyppäjäisistä takaisinkin...

No eeeeei... Ei tietenkään ole. Eihän se kotikyyti siinä tärkeintä ole, vaan se viina :kieh:

Saako tähän kellonaikaan vielä ostettua?

eikös ne ole aikuisia ihmisiä, jos niitten pojallakin on jo ajokortti? antaa rahat ja tulee pois. jos ne on aamulla juotu, niin se on voi voi.

niin, tiedän, että tiedät tuon, ja ottaa sairaasti pannuun. mutta ei ne ikinä opi, jos ei pistä rajaa. voihan kyrsä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ois kannattanu ees lähteä, jos kerran tiesi juoppokuskiksi joutuvansa. Mut eiköhän aikuiset ihmiset keksi miten tulla pois, kun selviävät, kerätkööt vaikka kolehdin kaikilta läsnäolijoilta ja palauttakoot pullot/tölkit kauppaan. Niitä on varmaan aika läjä kertynyt. Ei oo teidän murhe miten aikuiset känniläiset pääsee kotiansa :/

Tämä selvisi muuten sillä sekunnilla, kun appiukon piti jo olla meidän pihalla autonsa kanssa (sen piti ajaa), ja mies soitti sille että missä viipyy, niin "kuule, soitapa kaveriltasi kyyti, kun en uskalla vielä rattiin" (sillä on semmonen alkometer kotona, ja eilisetkin viinakset oli vielä veressä).
No toi mies oli siinä jo puku päällä, kenkä ovenraossa, ei ruvennut enää perumaan.
Mutta mistään yöhommista ei kyllä ollut juttua.

Jos olisi mun vanhemmista kyse, niin jättäisin ne sinne kyllä ihan miettimättä millä tulevat, jos noin tekisivät. Mun puolesta saisivat vaikka kontata. Mutta toi ukonpirulainen on niin...tommonen |O

riippuu asemasta. joillain on automaatti, josta voi ostaa.

Ehkä ens kerralla ei kannata mennä ollenkaan.

Mun kummisetä oli semmoinen että aina kun tuli meidän mökille tai mentiin heillä käymään niin hän oli kännissä. Onneksi suvussa ei ole muita joiden on pakko olla juhlissa kännissä. Mä en kestäisi semmoisissa juhlissa.

netin kautta, tulostettavat liput? onko lähin asema auki, ni sieltä lunastaa lipun?
puhelimella yhteys asiakaspalveluun, maksu + varausnumero vanhemmille?

Alkuperäinen kirjoittaja mutta:
eikös ne ole aikuisia ihmisiä, jos niitten pojallakin on jo ajokortti? antaa rahat ja tulee pois. jos ne on aamulla juotu, niin se on voi voi.

niin, tiedän, että tiedät tuon, ja ottaa sairaasti pannuun. mutta ei ne ikinä opi, jos ei pistä rajaa. voihan kyrsä!

Juu, aikaihmisiä jo! Mutta ei se sitä takaa että aivotkin ois... :kieh:

Mietin vaan, että jos niille lainaisi ( " ", ei niitä koskaan takaisin saisi) rahat bussilippuihin, ja ne ryyppäisi nekin, niin kyllä mua sekin aivoon ottaisi. No, ottaa joka tapauksessa, että oisko sillä sitten niin väliä...

Jos on rahaa ryypätä niin on sitten varmaan keino tulla ryyppäjäisistä takaisinkin...

No eeeeei... Ei tietenkään ole. Eihän se kotikyyti siinä tärkeintä ole, vaan se viina :kieh:

Ja sehän ei ole, tai no, sen ei pitäisi todellakaan olla teidän murheenne!
Äh, mä vaan en ole koskaan halunnut jeesiä ihmisiä jotka ryyppäävät, polttavat mutta kehtaavat samalla valitella sitten rahapulaansa!

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Ehkä ens kerralla ei kannata mennä ollenkaan.

Mun kummisetä oli semmoinen että aina kun tuli meidän mökille tai mentiin heillä käymään niin hän oli kännissä. Onneksi suvussa ei ole muita joiden on pakko olla juhlissa kännissä. Mä en kestäisi semmoisissa juhlissa.

No seuraavaa kertaa tuskin tuleekaan, kun nämäkin ovat laatujaan ensimmäiset. Jotain positiivistakin sentään... :xmas:

netin kautta, tulostettavat liput? onko lähin asema auki, ni sieltä lunastaa lipun?

tosiaan, netin kauttakin voi ostaa. eikä tarvitse edes tulostaa tai hakea asemalta. voi pyytää lipputunnuksen tekstiviestillä haluamaansa puhelinnumeroon.

Jahas. Ei se lippujuttu nyt onnistu! Koska ovat appiukon autolla liikkeellä.
Ja appiukko valittelee että jos mies tulee itse bussilla, niin he eivät pääse sieltä kotiin sitten ajoissa huomenna, kun hän ei voi ajaa |O

Niin tai joku matkahuolto? En ajatellutkaan ollenkaan kelloa, sori. :ashamed:

Ja sehän ei ole, tai no, sen ei pitäisi todellakaan olla teidän murheenne!
Äh, mä vaan en ole koskaan halunnut jeesiä ihmisiä jotka ryyppäävät, polttavat mutta kehtaavat samalla valitella sitten rahapulaansa!

En mäkään!
Mutta tämä on eri juttu... Appiukko soitti mulle kun toi isäntä oli intissä, että voitko lainata 300e kun sen verran puuttuu vuokrasta. Sanoin että en, kun ei nää tulot nyt niin hienot ole kun toinen on armeijassa... Se soitti miehelle ja mies oli luvannut että lainataan... Sitten se soitti mulle että kuule, **** lupasi!!

Kieroilla se koittaa aina...

Yhteistyössä