Alan jo tottua miehen puolen suvun kieroiluihin, MUTTA...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mä olisin vaan lähtenyt. Bussilla tai autolla, eihän se ole sun miehen ongelma jos ne ei osaa juoda kohtuudella.

Ne on jossain huitsin hemmetissä, siellä on latotanssitkin. Eli pitkä matka olisi kävellä bussille. Appiukon autoa ei saa ottaa :kieh: ihme...

No mut ehkä kannattais jossain vaiheessa pistää vastaan niille miehen vanhemmille, muuten toi jatkuu vuosikausia. Tuskin se taksi+bussi ainakaan enempää maksaa kun se, että äijäs jättäis niille bussirahaa tai ostais niille liput.

Että jos ne siinä vaiheessa tajuais jotain.

No mut ehkä kannattais jossain vaiheessa pistää vastaan niille miehen vanhemmille, muuten toi jatkuu vuosikausia. Tuskin se taksi+bussi ainakaan enempää maksaa kun se, että äijäs jättäis niille bussirahaa tai ostais niille liput.

Että jos ne siinä vaiheessa tajuais jotain.

Se on kyllä saatanan totta |O |O
Mutta toi mies ei tajua sitä! Kai se on niin tottunut tohon menoon, kun noi on aina olleet tommosia tolloja. En tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
No mut ehkä kannattais jossain vaiheessa pistää vastaan niille miehen vanhemmille

Se on kyllä saatanan totta |O |O
Mutta toi mies ei tajua sitä! Kai se on niin tottunut tohon menoon, kun noi on aina olleet tommosia tolloja. En tiedä.

Valitettavaa ja surullista on se, että tollojuoppojen vanhempien lapset oppivat hyvinkin nuorina pitämään vanhemmistaan huolta. Roolit vaihtuvat :(

Mutta, jos tiedätte, että järjestävät vain ryyppäjäisiä eikä teitä kiinnosta niin miksi miehesi piti mennä ja toisekseen miksei miehesi vain tule pois sieltä?? Toisaalta ymmärrän tilanteen et tympii mut jos oikein tympii niin tulis vain pois.. Tai ei ois mennyt ensinkään sinne.

Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Mutta, jos tiedätte, että järjestävät vain ryyppäjäisiä eikä teitä kiinnosta niin miksi miehesi piti mennä ja toisekseen miksei miehesi vain tule pois sieltä?? Toisaalta ymmärrän tilanteen et tympii mut jos oikein tympii niin tulis vain pois.. Tai ei ois mennyt ensinkään sinne.

Se halusi mennä, moikkaamaan kummejaan ja muita, ja tapaamaan sellaisia keitä ei oo koskaan nähnytkään. Sieltä oli suurin osa lähtenyt nyt poiskin jo ennen yhdeksää... Mutta noi lähimmät ryyppää perseet olalle.
Olivat nakittaneet ton miehen kuskiksi, se soitti äsken että olivat LAVAtansseissa, hän ainut selvä koko poppoosta, oli munkkikahvilla pikkusiskonsa kanssa. Pikkusisko on 15v ja sekin oli juotettu siellä umpituiteriin :o :o

Eikä se tule pois KOSKA se on niin vanhempiensa kusetettavissa kuin olla ja voi! Joka asiassa. Toi mun appiukkoni kusettaa, vedättää, kieroilee ja käyttää hyväkseen minkä ehtii, ja mies on ihan sokea sille... |O

nyt sanot miehelle etä menee sinne bussiysäkille jos siellä bussi menee jos ei mee niin sitten lähtee isänsä autolla koska hänelle on luvattu että illalla takas.
Käsket miehen sanoa että kyyti lähtee nyt ne ketä haluu kyytiin tulee mukaan tai sitten keksii jonkun toisen kyydin. käske ola tiukkana.

Miehen äiti ja mummu kansa kovia käyttää hyväksi ja kiristää heti kun pienikin tilaisuus. Mies ennen antopa periksi aina.Mutta nyt voi joskus pikkusen jeesata mut jotain muutoksia suunnitelmiin niin kyllä ärähtää. olis lähtenyt jo jättänyt porukan sinne

Yhteistyössä