T
tosi väsynyt kolmen äiti
Vieras
Tänään aamulla mulla oli tosi kova päänsärky(oli koko eilisillan ja yön),kuopus herätti 8 jälk.ja sitä ennen olin heräillyt muutenkin(esim.taluttanut keskimmäisen takaisin sänkyynsä ym.)Olo oli aivan kamala aamulla,en olisi millään halunut herätä,mutta pienimmäinen 1v8kk on vaativainen..Yritin tökkiä miestä hereille,että auttaisi(hänellä vasta kolmeksi töihin meno),mutta ei inahtanutkaan..Oli pakko nousta ylös itse..Vielä tosa puol 10 aikaan kävin herättelemässä ja kysymässä,että voisiko tuilla apuun,että saisin levätä..Ja mitä vielä!Käänsi vain kylkeä ja tiuski takaisin..Sielläpä sitten nukkukoon,prkl!Onneksi jaksan jotenkuten tässä panadolin voimalla..Silti ois ihan apäästä lepäämään,mutta ukko tietenki nukkuu 11 asti,kuten aina vapaapäivinään ja iltavuoropäivinä..Hänellähän on sihen oikeus,koska käy töissä ja minä olen VAIN kotona..
Juu,moni muukin asia on alkanut miehessä ärsyttämään,että kohta tuntuu siltä että parempi olsii olla yksinhuoltajana,saisinpa ainakin vapaahetkeni silloin kun lapset olsiivat isällään..Nykyisin meidän arki on sitä,että MINÄ hoidan kaiken,kun mies käy vuorotöissä,ja kun hän on vapaalla niin minä teen silti kaiken,koska silloin hän haluaa vain nukkua ja ola vaan..Eläköön sitten vain sitä omaa elämäänsä!
Juu,moni muukin asia on alkanut miehessä ärsyttämään,että kohta tuntuu siltä että parempi olsii olla yksinhuoltajana,saisinpa ainakin vapaahetkeni silloin kun lapset olsiivat isällään..Nykyisin meidän arki on sitä,että MINÄ hoidan kaiken,kun mies käy vuorotöissä,ja kun hän on vapaalla niin minä teen silti kaiken,koska silloin hän haluaa vain nukkua ja ola vaan..Eläköön sitten vain sitä omaa elämäänsä!