V
"vieras"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26465662:täällä haukutaan jatkuvasti naamapunaisena niitä mummoja. ne tekee niin ja ne tekee näin. samalla voivotetaan sitä, kun ei ole tukiverkkoja, ja mummot ei hoida lapsenlapsiaan tarpeeksi. kun mummot ei suostu elämään pelkästään lapsenlapsilleen, vaan niillä on omakin elämä. moni valittaja sais kuitenkin katsoa molemmissa tapauksissa peiliin
Mä olen onnellinen siitä että anoppi on normaali ihminen, ja oikeen hyvin toimii yhteistyö hänen kanssaan.
Mutta toivoisin kovin että omakin äiti olisi sellainen, että häneen voisi luottaa ja lapset antaa hoidettavaksi. En yhtään yritä arvostella, mutta ihan pienten lasten kanssa ei toimi sellainen että ei ole ruoka-aikoja, ei välttämättä koko päivänä syödä lämmintä ruokaa. Mun äiti on vain, miten sen nyt sanoisi, kovin huoleton. Kiertää kirppareita ja ostaa sieltä paljon tavaraa, myös mun lapsille. Harmi vain että vaatteessa saattaa olla jo valmiiksi isoja reikiä. Kiitän kauniisti, mutta eihän sellaista voi lapselle laittaa päälle, mikä on jo valmiiksi rikki?
Sellainen joka ei ole kokenut elämää tällaisessa perheessä ei välttämättä tiedä miten paljon kaipaa sitä että voisi luottaa siihen että aikuinen joka sanoo huolehtivansa mun lapsistani myös sen tekee. En ole isovanhempia kokonaan sulkenut pois, mutta lapset kyläilevät siellä ilman vanhempia vasta sitten kun ovat itse jo riittävän isoja huolehtimaan itsestään.
Olisin tosi onnellinen jos mun perheeni olisi edes hieman normaalimpi.